خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری اصفهان:

دومین اورژانس پرتوی شیمیایی، میکروبی استان اصفهان در کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۳۹

با حضور معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری اصفهان، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پرشکی کاشان دومین اورژانس پرتوی شیمیایی، میکروبی رافع استان اصفهان در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان به بهره برداری رسید.

ایلنا: با حضور معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری اصفهان، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پرشکی کاشان دومین اورژانس پرتوی شیمیایی، میکروبی رافع استان اصفهان در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح دومین اورژانس پرتوی شیمیایی، میکروبی رافع استان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این اورژانس با کلیه تاسیسات و امکانات لازم یا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است گفت: ایجاد دومین اورژانس‌های پرتوی، شیمیایی و میکروبی استان اصفهان در شهرستان کاشان یکی از اقدامات استان در بحثپدافند غیر عامل طی یک سال اخیر توسط شورای پدافند استان اصفهان بوده است.

«محمدمهدی اسماعیلی» ارتقای مسائل بیمه‌ای را یکی از سیاست‌ها و اهداف ایجاد اورژانس پرتوی، شیمیایی، میکروبی دانست و گفت: امیدواریم با افزایش این اورژانس‌ها که در آینده تحقق می‌پذیرد، شاهد ارتقاء ایمنی فعالیت‌های استان اصفهان باشیم.

وی تلاش مسئولین مربوطه در تجهیز و راه اندازی دو اورژانس پرتوی شیمیایی، میکروبی استان اصفهان در طول یک سال گذشته را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدواریم با راه اندازی و تجهیز کلیه امکانات لازم در این تعداد اورژانس پرتوی شیمیایی، میکروبی درسطح استان اصفهان دغدغه‌ای در مسائل ایمنی نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز