خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۵ مرکز اشتغالزایی معلولین سراسر کشور؛

اولین سمینار بین‌المللی مراکز آموزش و اشتفال‌زایی توان‌یابان در نیاسر کاشان شروع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۱۷

با حضور۲۵ مرکز اشتغالزایی معلولین سراسر کشور ومیهمانانی از کشورهای آلمان، ژاپن، پاکستان، لبنان وعراق اولین سمینار ۳ روزه بین المللی مراکز آموزش و اشتفال زایی توان یابان(سماوات) درهتل سبز نیاسر کاشان شروع شد

ایلنا: با حضور ۲۵ مرکز اشتغالزایی معلولین سراسر کشور و میهمانانی از کشورهای آلمان، ژاپن، پاکستان، لبنان و عراق اولین سمینار ۳ روزه بین المللی مراکز آموزش و اشتفال زایی توان یابان در هتل سبز نیاسر کاشان شروع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان این سمینار که به همت موسسه نیکوکاری کاشانه مهر و مجتمع نیکوکاری رعد الغدیر تهران از صبح روز سه شنبه بیست و هشتم آبان ماه سال جاری در هتل سبر نیاسر کاشان شروع شد قرار است پس از بیان نقطه نظرات هرکدام از روسای موسسات خیریه شرکت کننده، راهکارهای لازم جهت بهبود و رفع مشکلات اشتغال معلولین جسمی و حرکتی ارائه شود.

دبیر اجرایی اولین سمینار بین المللی مراکز آموزش و اشتفال زایی توان یابان شب گذشته در حاشیه برگزاری این سمینار در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان گفت: این برنامه اولین سمینار بین المللی مراکز مردم نهاد در حوزه آموزش، توانبخشی و اشتغال معلولین با حضور بیش از ۲۵ سازمان مردم نهاد و ۵ میهمان خارجی از کشورهای آلمان، لبنان، پاکستان، عراق. نماینده دکتر سورودا از ژاپن که به صورت غیر دولتی زیر نظر سازمان بهزیستی اداره می‌شوند برای اولین بار در کاشان برگزار می‌شود.

«علیرضا آتشک» با اشاره به اینکه در این سمینار سه روزه برنامه‌های بهینه آموزشی برای مدیریت معلولین مردم نهاد ارائه می‌گردد. گفت: درکنار این سمینار گارکاههایی در حوزه آموزش اشتغال و کار آفرینی نیز معلولین برگزار می‌شود.

وی برداشت باری از دوش دولت در حوزه کمک به توانبخشی حرفه‌ای معلولین، هم افزایی سرمایه‌های مردمی برای جهت دادن به اشتغال، آموزش و کار به جای صدقه دادن به افراد توان یاب را مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش سه روزه عنوان کرد و گفت: دراین همایش مقالات پرفسور کریمی‌نژاد با موضوع توجه به نقش ژنتیک در پیشگیری از معلولیت‌ها و ارائه مقاله دکتر احمد با موضوع من کار می‌کنم پس هستم نیز ارائه می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این سمینار که شب گذشته در هتل سبز نیاسر برگزار شد، علاوه بر حضور ۲۵ مرکز اشتغالزایی معلولین سراسر کشور و میهمانانی از کشورهای آلمان، ژاپن، پاکستان، لبنان و عراق، معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، روسای مرکز آمورش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان، میراثفرهنگی، کار و رفاه اجتماعی کاشان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی شهر نیاسر نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است محور اصلی برنامه‌های امروز چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه اولین سمینار بین المللی مراکز آموزش و اشتفال زایی توان یابان(سماوات) درهتل سبزنیاسر کاشان ارائه مقالات توسط کار‌شناسان واساتید علم ژنتیک ایران و کار آفرینی همراه با برگزاری کارگاه آشتغال و کار آفرینی توسط معلولین توانا و توانبخشی شغلی یک ضرورت حیاتی برای افراد با توانایی‌های گوناگون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز