خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

عاشورا ضامن بقاء اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۰

اگر از جهان تشیع و اسلام، عاشورا را حذف کنیم چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند. ‌

ایلنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار مردمی که در مسجد جامع برزک برگزار شد گفت: اگر از جهان تشیع و اسلام، عاشورا را حذف کنیم چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان آیت ا… نمازی در این مراسم گفت: از صدر اسلام تاکنون همیشه اسلام در خطر بوده است و تحریم‌های اعمال شده توسط دشمنان چیز تازه‌ای نیست، همچنانکه پیامبر را در مکه تحریم کردند.

ایشان در ادامه با اشاره به شکوفایی روز به روز اسلام در جهان با توجه به این همه دشمنی فرمودند: چون خون امام حسین(ع) در پای این شجره طیبه ریخته شده اسلام همیشه شکوفا و سربلند است و این خواست خداوند بوده و کسی نمی‌تواند با اراده خداوند مقابله کند و این ارداده خداوند است که روز به روز اسلام در جهان شفاف‌تر شده و امروز شاهد عزاداری محرم در تمام جهان و حتی امریکا هستیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: خداوند می‌فرماید زمین نهایتا به دست صالحان اداره می‌شود و آن‌ها زمین را مدیریت کرده و تشکیل حکومت خواهند داد.

شهر برزک میزبان ائمه جمعه شهرهای شمال غرب استان اصفهان شامل ائمه جمعه شهرستان‌های گلپایگان، کاشان، آران بیدگل و نطنز و شهرهای تحت پوشش بود. در این گردهمایی دوره‌ای ائمه جمعه با حضور در دفتر امام جمعه برزک از مسائل سیاسی و اجتماعی روز توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز