خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر کاشان:

ساختمان‌های مرتفع شهر کاشان تخریب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۸۰

ساختمان‌های مرتفعی که در بافت همگون شهری قد کشیده و چهره شهر نازیبا کرده است در صورت تصویب شورا تخریب و خسارت آن به مالکین پرداخت خواهد شد.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ساختمان‌های مرتفعی که در بافت همگون شهری قد کشیده و چهره شهر را نازیبا کرده است در صورت تصویب شورا تخریب و خسارت آن به مالکین پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «جواد حاج قدیری» در حاشیه جلسه شورا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: شورای چهارم جلب رضایت عموم مردم را سرلوحه کاری خود قرار داده است و شهرداری نباید منافع همه شهروندان را با فروش تراکم فدای هزینه‌های جاری خود کند.

این عضو کمیسیون عمران شورا تصریح کرد: مگر خیابان‌های تنگ و باریک شهید رجایی، ۲۲ بهمن، بهشتی و آیت الله کاشانی چه مقدار گنجایش رفت و آمد دارد که با مجوز ساختمان‌های چندین طبقه مشکل را حاد‌تر و نفس کشیدن را برای مردم تنگ‌تر کنیم.

وی با انتقاد از شورا و شهرداری دوره‌های گذشته گفت: آیا زمانی که برای ساخت پاساژهای سرخ، سبز و آبی و مجتمع بابابی و بازار صفویه در خیابان شهید رجایی و ساختمان بازرگانی در خیابان ۲۲ بهمن مجوز صادر شد برای خیابان‌ها و مشکلات ترافیکی و بافت مسکونی شهر کاشان فکری شد و یا اینکه صرفاً به خاطر دریافت ریالی مبلغ و تأمین هزینه‌ها اقدام به صدور پروانه کرده‌ایم.

حاج قدیری فلسفه وجودی شهرداری را خدمات رسانی به مردم دانست و افزود: گویا این قضیه عکس شده و زمین و هوای شهر در خدمت تأمین هزینه‌های شهرداری به کار گرفته می‌شود.

این عضو شورا اذعان داشت: یکی از دلایلی که کاشان نتوانسته است به رشد متوازن برسد همین فکر‌های کوچک، جزیره‌ای و انفعالی است که به این وسیله مصالح مردم در پای منافع کوتاه مدت برخی از مسئولین قربانی شده است.

حاج قدیری ابراز امیدواری کرد شورای چهارم بتواند با کار ستادی، کار‌شناسی و فکری آسیب‌های گذشته را ترمیم و برای کاشان برنامه‌ای مدون و به دور از نگاههای تنگ و سلیقه‌ای ترسیم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز