خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال متوالی؛

نمایش مذهبی «مسافران کوفه» در کانون جوانه‌های کاشان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۶۶

کارشناس اجرایی کانون جوانه های مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اجرای نمایش مذهبی مسافران کوفه برای دومین سال متوالی در این کانون خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس اجرایی کانون جوانه‌های مدیریت آموزش و پرورش کاشان از اجرای نمایش مذهبی مسافران کوفه برای دومین سال متوالی در این کانون خبر داد.

«علیرضا تحقیقی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: این نمایش با حضور هنرمندانی از گروه هنری میثاق کانون فرهنگی تربیتی جوانه‌های آموزش و پرورش کاشان به کارگردانی «حسین سنگین باف» در راستای اجرای نمایش‌های مذهبی برای بیست و یکمین سال پیاپی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در این نمایش بخشی از زندگی و شهادت حضرت مسلم بن عقیل به عنوان سفیر امام حسین علیه السلام در کوفه و شهادت طفلان مسلم، با توصیفی از واقعه عاشورا به عنوان بخشی از حماسه حسینی روایت می‌شود.

به گفته وی، نمایش مسافران کوفه، با هدف معرفی و تبیین حماسه حسینی و بیان آگاهانه مظلومیت و حقانیت اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم توسط ۸۰ نفر از مربیان و دانش آموزان کاشان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی گفت: آشناسازی دانش‌آموزان با ارزش‌های فرهنگی، ملی و دینی در عرصه‌ تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و هدایت صحیح فرهنگی دانش آموزان متناسب با شرایط زمان و مکان، از جمله اهداف برنامه‌های کانون جوانه‌های آموزش و پرورش است.

تحقیقی گفت: نمایش مسافران کوفه براساس نوشته‌ای از «سیدحسین فدایی حسین» ساخته شده است و از هفتم تا ۱۵ آذرماه، هر شب ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئا‌تر کانون جوانه‌های مدیریت آموزش و پرورش کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز