خبرگزاری کار ایران

نیکوکار کاشانی، ساخت دو باب مدرسه در این شهر را آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۵

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از امضای توافق نامه ساخت دو باب مدرسه نه کلاسه توسط یکی از نیکوکاران این شهرستان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از امضای توافق نامه ساخت دو باب مدرسه نه کلاسه توسط یکی از نیکوکاران این شهرستان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

«محمد کتابچی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: براساس توافق انجام شده، «سید محسن عزیزی» ساخت دو باب مدرسه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع در منطقه پرجمعیت ناجی آباد را تقبل کرده است که در دو مرحله به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی، مرحله اول این طرح، در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با کاربری آموزش ابتدایی دخترانه در مدت یک سال به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: علاوه بر نه کلاس درس، ساخت سالن ورزشی، نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه از جمله فضاهای جانبی در طراحی این دو واحد آموزشی خواهد بود.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان تصریح کرد: به منظور تجلیل از نیک اندیشی خیرین مدرسه ساز، نامگذاری این مدارس به نام آن‌ها ثبت می‌شود و تابلوی این دو واحد آموزشی نیز به نام «سید جواد عزیزی» و «سید محسن عزیزی» خواهد بود.

کتابچی گفت: نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس پشتوانه خوبی برای دولت بوده است اما کاشان با توجه به شرایط موجود هنوز نیازمند ساخت مدرسه می‌باشد و مجمع خیرین مدرسه ساز از حضور نیکوکاران استقبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز