خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل

بسیج به معنی انسانهایی است که دارای فرهنگ عاشورایی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۱۱

بسیج بعنوان یک تشکل فقط محدود به افرادی که بصورت سازمانی ثبت نام کرده­اند نیست بلکه بسیج به معنی انسانهایی است که دارای فرهنگ عاشورایی هستند و معرفت و بصیرت را سر لوحه کار خود قرار داده­اند وچنان خود را تربیت کرده اند که آماده جانفشانی و حضور در هر زمینه­ای هستند.

به مناسبت هفته بسیج و در دومین روز از این هفته سرهنگ پاسدار سید مرتضی کسایی زادگان به‌عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان آران و بیدگل بود.

ایلنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالحسین و گرامیداشت هفته بسیج اضهار نمودند: بسیج بعنوان یک تشکل فقط محدود به افرادی که بصورت سازمانی ثبت نام کرده­اند نیست بلکه بسیج به معنی انسانهایی است که دارای فرهنگ عاشورایی هستند و معرفت و بصیرت را سر لوحه کار خود قرار داده­اند وچنان خود را تربیت کرده‌اند که آماده جانفشانی و حضور در هر زمینه­ای هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل سرهنگ پاسدار سید مرتضی کسایی زادگان در دومین روز از هفته بسیج قبل از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان آران و بیدگل با بیان ایت مطلب گفت: می‌توان نهضت امام حسین(ع) و بسیج را اینگونه مقایسه نمود. امام حسین(ع) در نامه­ای که برادر خود محمد حنفیه می‌نویسد هدف از قیام خود را اصلاح امت جدش اعلام می‌کنددر زمانی که سیره امیرالمومنین(ع) فراموش شده، تمیز دادن حق و باطل در بین مردم مُرده است، تمیز بین باطل و باطل شده و حق از جامعه رخت بر بسته است. امام آمد تا اصلاح کند و احیاء نماید دین جد خود و فرهنگ علوی را در بین مردم زمان خود. بسیج هم همین شعار را را در ابتدای انقلاب اسلامی و در زمان تشکیل این نهاد در جامعه سر داد.

وی افزود: وقتی می‌گویند بسیج یعنی تمام قوای مسلح تمام ملت ایران، اما در غالب یک تشکل خاص شکل گرفت. به گلزار شهدا که سر می‌زنیم اکثراً شهدای بسیجی هستند آیا این‌ها غیر از احیاگران مکتب حسینی هستند. بسیج می‌خواهد جامعه اسلامی احیا شود. جامعه اسلامی جامعه­ای است که می‌خواهد بصیرت داشته باشد تا راه خود را گم نکند. فقط دلهای مومن است که جایگاه عشق حسینی و منادی این فرهنگ است و در همه میدان‌ها آماده جانفشانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به حضور فرماندهان رده‌های بسیج در مصلی امام خمینی(ره) و سخنان امام خامنه(مدظله) افزودند: ایشان با صلابت بر دشمنان ما نهیب زدند و آمریکا را به عنوان سر کرده استکبار و کسی که خود را بی‌جهت قیم ملت‌ها می‌داند کسی که حرف حق را نمی‌خواهد بشنود. فرمانده معظم کل قوا بسیجیان را سفارش کردند تا در همه صحنه‌ها بایستند و استکبار را به زیر بکشند. ملت ما در عرصه‌های علمی کم نخواهد آورد ملتی که الگوی آن عاشوراست که وقتی آب را به روی آن‌ها می‌بندند با تمام یاران و فرزندان خود در مقابل ظلم و ستم می‌ایستد و در این راه حتی کودک ۶ ماهه خود را نیز فدای اسلام می‌کند. ملت ما با این فرهنگ است که مقابل تحریم‌ها می‌ایستد و از این تحریم‌ها هم وحشتی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز