خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران و بیدگل:

یادواره شهدای کارگر، حلقه مفقوده­ی یادواره‌های شهدای آران و بیدگل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۵

با توجه به نزدیک بودن اجرای یادواره شهدای کارگر، اعضای ستاد یادواره شهدای کارگر شهرستان آران و بیدگل با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

ایلنا: با توجه به نزدیک بودن اجرای یادواره شهدای کارگر، اعضای ستاد یادواره شهدای کارگر شهرستان آران و بیدگل با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در این دیدار امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ضمن بیان مطالبی در خصوص سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را ضامن حفظ نظام و کلید طلایی حل مشکلات نظام دانست.

حجت الاسلام سید محمد موسوی سپس گفت: یادواره شهدای کارگر حلقه‌ای مفقوده­ی یادواره‌های شهدای شهرستان بود که لازم است این مراسم با توجه به اینکه نیمی از شهدای شهرستان شهدای والامقام کارگر را تشکیل می‌دهند به صورت ویژه و با شکوه برگزار شود.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در خصوص اجرای این مراسم بر لزوم مکتوب کردن تمام فعالیت‌ها و ثبت برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده تاکید نمود و همچنین بر لزوم استفاده از جلوه‌های هنری جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای گرانقدر اشاره کرد.

در ابتدای این دیدار آسیابانزاده فرمانده حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل و دبیر یادواره شهدای کارگر شهرستان به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و پیشرفت‌های مراحل اجرایی برنامه یادواره شهدای کارگر پرداخت.

یادواره شهدای کارگر در روز پنج شنبه ۷ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۳۰ در محل سالن ۹دی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز