خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان:

فرهنگ بسیجی رمز اقتدار نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۹

رئیس دانشگاه کاشان گفت: ارتقاء فرهنگ بسیجی رمز اقتدار و موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

ایلنا: رئیس دانشگاه کاشان گفت: ارتقاء فرهنگ بسیجی رمز اقتدار و موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان «دکتر عباس کتابی» در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع کارکنان بسیجی این دانشگاه تشکیل بسیج را یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) ذکر کرد و افزود: فرهنگ بسیجی پیوند دهنده انقلاب ما با فرهنگ مهدویت و انتظار است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی است که بایستی عمق و وسعت داشته باشد خاطر نشان کرد: فرهنگ متعالی مهدویت و بسیجی است که فرد را به مسیر انسانیت هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه اوج شکوفایی بسیج را باید در دفاع مقدس دید افزود: وظیفه داریم که یاد و خاطره ایثارگران و رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داریم.

وی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی را روحیه بسیجی ملت ایران دانست و افزود: این تفکر و روحیه بسیجی است که توسعه و شکوفایی انقلاب اسلامی را می‌توان در تمامی زمینه‌ها شاهد بود.

وی به امضای توافقنامه هسته‌ای کشور اشاره کرد و گفت: این حق طلبی و عظمت ملت ایران بود که استکبار مجبور شد واقعیت‌ها را بپذیرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم واقیعت‌ها را بپذیریم و مسیرمان را ادامه دهیم طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید از مسیر علم عبور کنیم و اقتدار علمی خود را به جهانیان به اثبات برسانیم.

وی جوانان تحصیلکرده را از توانمندیهای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این جوانان بزرگ‌ترین سرمایه علمی هستند که بایستی از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه کاشان نیز در این مراسم اخلاص، صداقت و ولایتمداری را از ویژگی‌های اصلی بسیجیان ذکر کرد و گفت: یکی از مأموریت‌های بسیج دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی، ایثار، فداکاری و زهد برای دفاع از این آرمان‌های مقدس از ویژگی‌های یک بسیجی است.

حجت الاسلام شیخ‌زاده با بیان اینکه صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند اظهار داشت: بایستی هر لحظه در خدمت انقلاب و نظام و مردم باشیم.

وی تقوا و علم را مهم‌ترین سلاح دانست و افزود: اگر بخواهیم جلو شبهات را بگیریم اول باید خود را مسلح به سلاح علم و تقوا کنیم و این ویژگی هاست که می‌تواند مایه ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی باشد.

در این مراسم از کارکنان نمونه بسیجی و برگزیدگان مسابقات فرهنگی بسیج تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز