خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان در معارفه شهردار آران و بیدگل؛

مشارکت همه‌جانبه مردم در امور کشور مهمترین ویژگی جمهوری‌اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۹۵

مردم دارالشهدای آران و بیدگل بیش از این لیاقت خدمتگزاری هستند و قطعا باید با کمک یکدیگر همه مسائل و مشکلات این شهر را حل کنیم

ایلنا: معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: مردمی بودن، مشارکت، تلاش همه جانبه و تبعیت مردم از ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «محمد علی طرفه» عصر روز گذشته درمراسم تودیع و معارفه شهردارآران و بیدگل ضمن گرامی داشت هفته بسیج، این نهاد مقدس را کلید حل مشکلات آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست وگفت: فرهنگ بسجی یکی از ذخایر ارزشمند مردم کشورمان در حل مشکلات جامعه است.

وی نقش شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها را در توسعه مدیریت شهری و روستایی مهم ارزیابی کرد و گفت: موفقیت‌های چشمگیری که تاکنون در حوزه خدمات شهر‌ها و روستا‌ها داشتیم حاصل تلاش شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌هاست.

وی تصریح نمود: متاسفانه با وجود اینکه پتانسیل‌های فراوانی درحوزه شهری و روستایی و شهرداری‌ها داریم هنوز از نظر توسعه و خدمات‌رسانی به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

وی از شهرستان آران و بیدگل به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای استان اصفهان از نظر داشتن پتانسیل‌های فراوان نام برد و گفت: با توجه به اطلاعاتی که در زمان انتقال آب زاینده رود به آران و بیدگل در زمان تصدی امور آب استان اصفهان دارم امیدوارم با همکاری مسئولین بتوانیم در راستای توسعه و رفع مشکلات این شهر گام‌های اساسی را برداریم.

طرفه با اشاره به اینکه مردم دارالشهدای آران و بیدگل بیش از این لیاقت خدمتگزاری هستند و قطعا باید همه مسائل و مشکلات این شهر را حل کنیم گفت: با توجه به اینکه در آمد سرانه شهرداری آران و بیدگل نسبت به دیگر شهرداری‌های استان اصفهان کمتر است اگر بتوانیم علیرغم محدویت‌های مالی که وجود دارد با استفاده از پتانسیل‌های موجود این شهرستان در حد استاندارد درآمدزایی کنیم خواهیم توانست با کمک شهرداری و شورای اسلامی دور جدید در جهت توسعه بیشتر و حل مشکلات این شهر قدم برداریم.

وی به تحقق شعار حماسه سیاسی مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها اشاره کرد وگفت: در سال جدید با پشتیبانی مقام معظم رهبری ملت سرافراز ایران توانست با رفتن به پای صندوق‌های رای و شرکت در این دور از انتخابات حماسه سیاسی بی‌نظیری را در عرصه داخلی کشور رقم بزند.

طرفه همچنین به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: امیدواریم همانطور که در عرصه داخلی و خارجی کشورمان با افتخار از امتحان بیرون آمد در سال جاری بتوانیم با حل بخشی از مشکلات مردم فهیم و ولایی کشورمان حماسه اقتصادی را نیز محقق کنیم.

معاون عمرانی استانداری اصفهان در ادامه سخنانش ضمن ابراز خرسندی از خدمات ارزشمند عموزاده شهردار اسبق آران وبیدگل و اینکه اتحاد وهمدلی رمز موفقیت هر شهرداری است، گفت: یکی از مسائل مهمی که شورای اسلامی دور جدید شهر آران و بیدگل مورد تصویب قرارداد معرفی مهندس ستاری به عنوان شهردار این شهر فردی برجسته، متخصص در امور شهرسازی و عمرانی است که امیدواریم ایشان بتواند با کمک شورای اسلامی و مدیریت شهری آران و بیدگل در جهت توسعه و رفع مشکلات این شهر موفق باشد.

شایان ذکر است که بعد از ظهرروز گذشته با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان آران و بیدگل، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر، سفیدشهر، نوش آباد و ابوزید آباد مهندس ستاری به عنوان شهردار جدید آران و بیدگل معرفی شد و از خدمات عموزاده شهردار اسبق این شهر تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز