خبرگزاری کار ایران

در آبان ماه سال جاری؛

۹۰ مورد عملیات توسط آتش‌نشانان کاشان انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۳

مدیر روابط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در آبان ماه ۳۱ مورد آتش سوزی و ۵۹ حادثه در این شهرستان به‌وقوع پیوسته است.

ایلنا: مدیر روابط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در آبان ماه ۳۱ مورد آتش سوزی و ۵۹ حادثه در این شهرستان به‌وقوع پیوسته است.

«روح الله فدائی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: علل حرائق رخ داده شامل بی‌احتیاطی، اتصالی برق، پرتاب جرقه جوشکاری و مواد آتش‌زا، نشت مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدی آتش، نشت گاز و انتقال حرارت و بالا بودن حرارت محیط بوده است.

به گفته وی، ۹ مورد از آتش‌سوزی‌ها در واحدهای مسکونی، ۶مورد در اماکن تجاری، آموزشی، ۱ مورد مذهبی، ۸ مورد در واحدهای صنعتی و انبار‌ها، ۳ مورد در وسائل نقلیه و بقیه فضای سبز شهری بوده است.

ایشان خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانانی شهرستان ماه گذشته همچنین در۵۹ حادثه جداگانه شامل تصادفات، سقوط از ارتفاع و چاه، ریزش آوار، آسانسور، آب افتادگی و نشست زمین، گرفتن مار و حیوانات موزی و برق گرفتگی، مردم رااز خطرات ناشی از این حوادثنجات داده‌اند.

فدائی افزود: آتش نشانان ۶ نفر را درحوادثوحرائق آبان ماه نجات داده و سوانح مذکور ۲۴ مصدوم در برداشته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از حوادثو سوانح مختلف ۳۵۵۰ نفر از شهروندان و اقشار مختلف جامعه اعم ازدانش آموزان و اولیاء ایشان، کارکنان شرکت‌ها، ادارات، اعضاء پایگاه‌های بسیج، صاحبان صنوف و داوطلبین کاشانی، آموزش‌های ایمنی را فرا گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز