خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور

پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی در دبیرستان محمودیه کاشان

کد خبر : ۱۲۵۲۶۸

پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری، مدیریت آمورش و پرورش، مدیران دستگاه‌های انتظامی، آبفا، گاز، اورژانس، امداد و نجات و آتش نشانی شهرستان ویژه کاشان پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی به صورت پایلوت در دبیرستان محمودیه کاشان برگزار شد.

ایلنا: پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری، مدیریت آمورش و پرورش، مدیران دستگاه‌های انتظامی، آبفا، گاز، اورژانس، امداد و نجات و آتش نشانی شهرستان ویژه کاشان پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی به صورت پایلوت در دبیرستان محمودیه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاری کلیه دستگاه‌های شرکت کننده در برگزاری این مانور گفت: اینکه برگزاری این مانور چقدر موجب آمادگی دانش آموزان و مدیران باشد جای سوال است.

هنته‌ای با تاکید براینکه برگزاری این مانور می‌تواند موجب آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزان در مقابل بلاهای طبیعی و در زمان وقوع زلزله باشد گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان منطقه‌ای زلزله خیز است، برگزاری یک بار در طول سال برگزاری چنین مانورهایی نمی‌تواند موجب آمادگی در مقابل وقوع زلزله باشد، بلکه اینگونه مانور‌ها باید در طول سال استمرار پیدا کند.

برگزاری پانزدهمین مانور ایمنی وزلزله در دبیرستان محمودیه کاشان همزمان در ۲۵۵ مرکز آموزشی با حضور دانش آموزان و ۲۲ مدرسه شهرستان کاشان با حضور اعضای مدیریت بحران این شهرستان با هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ساعت ۱۰ صبح امروز برگزار شد.

پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی در دبیرستان محمودیه کاشان علیرغم آموزش‌هایی که دانش آموزان آن از قبل دیده بودند تاکنون تنها مانوری بوده که با کیفیت پایین برگزار شد که موجب نارضایتی معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان از این مانور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز