خبرگزاری کار ایران

مسوول رابطین بهداشت برزک:

۹۰ درصد شهروندان برزک از خدمات رابطین بهداشت استفاده می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۷

بیش از ۹۰ درصد از شهروندان برزک از خدمات رابطین بهداشت استفاده می نمایند در حالی که استاندارد جهانی آن ۷۵ درصد است.

ایلنا: بیش از ۹۰ درصد از شهروندان برزک از خدمات رابطین بهداشت استفاده می‌نمایند در حالی که استاندارد جهانی آن ۷۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان به مناسبت ۱۴ آذر روز رابطین بهداشت جلسه‌ای با حضور فعالان این عرصه، شهردار، و رییس شورای اسلامی شهر برزک در سالن جلسات شهرداری تشکیل شد.

شهردار برزک ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت رابطین بهداشت با اشاره به خدمات ارزنده آن‌ها در ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی ضمن اعلام حمایت و استفاده از پتانسیل گروههای مردم نهاد گفت: انجام بخش وسیعی از فعالیت‌های مدیریت شهری با استفاده از گروههای و تشکل‌های مردمی امکان پذیر است.

مهندس مرتضی والی‌زاده از رابطین بهداشت به عنوان بازوان اجرایی مدیریت شهری نام برد و گفت امیدواریم در برنامه ریزی مدیریت شهری از نظرات کار‌شناسی شده بیشتر این نهاد مردمی استفاده نمائیم.

رییس شورای اسلامی شهر برزک نیز با اشاره به حدیث«النظافت من الایمان» فعالیت رابطین بهداشت را یک شعور دینی و تفکر اسلامی دانست و گفت: باید همه دست در دست یکدیگر دهیم تا شاهد رونق جامعه در بحثسلامت باشیم.

سید محمد رضا مصطفوی استمرار و عمل در کار‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا از شهر برزک به عنوان شهر سلامت نیز یاد کنند.

مسوول رابطین بهداشت برزک گفت: یکی از فعالیت‌های اولیه وزارت بهداشت تشکیل گروههای مردم نهاد با عنوان رابطین سلامت بود که در شهر برزک سابقه فعالیت آن به ۲۰ سال می‌رسد.

خانم شاهمیری به نقش رابطین در ترویج آموزش‌های متناسب با هر فصل به خانوار‌ها جهت سلامت شهروندان اشاره نمود و گفت: هر رابط بهداشت از ۳۰ تا ۵۰ خانوار را تحت پوشش آموزش خود قرار می‌دهد و در شهر برزک بیش از ۹۰ درصد خانوار‌ها تحت پوشش رابطین هستند. وی با اشاره به اینکه رابطین بهداشت بدون هیچ گونه چشم داشتی فعالیت‌ها و کارهای خوبی در سطح شهر برزک انجام می‌دهند گفت: از مسوولین انتظار می‌رود جهت ارتقاء فرهنگ سلامت جامعه با رابطین بهداشت همکاری بیشتری داشته باشند.

«هم اکنون شهر برزک دارای ۲۰ رابط بهداشت است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز