خبرگزاری کار ایران

با حضور جمع کثیری از مردم و مقامات؛

پیکر آیت‌الله محمدباقر مصطفوی تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۸

پس از اقامه نماز توسط فرزند آیت‌الله محمد باقر مصطفوی کاشانی بر پیکر پاک این عالم ربانی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت، پیکر ایشان بر روی دستان مردم از میدان کمال الملک این شهر به طرف گلزار دشت افروز کاشان تشییع و به خاک سپرده شد.

ایلنا: پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، استاندار اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مسئولین ادارات، حوزه‌های علمیه و مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، مراسم تشییع پبکر مطهر آیت‌الله سید محمد باقر مصطفوی کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان پس از اقامه نماز توسط فرزند آیت‌الله محمد باقر مصطفوی کاشانی بر پیکرپاک این عالم ربانی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت، پیکر ایشان بر روی دستان مردم از میدان کمال الملک این شهر به طرف گلزار دشت افروز کاشان تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم، علاوه بر حضور آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، زرگرپوراستاندار اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، جوادی معاون استاندار و فرماندار کاشان، روحانیون، مراجع عظام، خانواده معظم شهدا، موسوی امام جمعه آران و بیدگل، مسئولین ادارات، حوزه‌های علمیه و امت حرب الله دارالمومنین شهرستانهای کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل، نمایندگانی از بیوت و دفا‌تر آیات عظام وحید خراسانی، سیستانی، صافی گلپایگانی، میلانی، خویی، سیدمحمد روحانی، گلپایگانی، موحد ابطحی حضور داشتند.

به دلیل رحلت آیت‌الله سید محمد باقر مصطفوی کاشانی، توسط استانداری اصفهان ضمن اعلام عزای عمومی در شهرستان کاشان، ادارات این شهرستان امروز تعطیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز