خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

پایگاه حمزه سیدالشهدا ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۳

مراسم افتتاح پایگاه حمزه سیدالشهدا(از پایگاههای تابعه حوزه بسیج امیرالمؤمنین علی علیه السلام - ناحیه مقاومت آران و بیدگل) با حضور جمعی از مردم شهید پرور شهرستان از جمله خانواده معزز شهدا و بسیجیان سلحشور برگزار شد.

ایلنا: مراسم افتتاح پایگاه حمزه سیدالشهدا(از پایگاه‌های تابعه حوزه بسیج امیرالمؤمنین علی علیه السلام - ناحیه مقاومت آران و بیدگل) با حضور جمعی از مردم شهید پرور شهرستان از جمله خانواده معزز شهدا و بسیجیان سلحشور برگزار شد.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در ابتدای این مراسم احسان تقی‌زاده فرمانده گردان بیت المقدس ضمن بیان نکاتی از اهمیت و جایگاه بسیج و بسیجی به سخنان امام خامنه‌ای مدظله العالی اشاره کرد که «بسیج محدود به سازمان بسیج نیست بلکه خیلی افراد بیرون از مجموعه بسیج همدل با بسیج هستند.»

سرهنگ کسایی زادگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل نیز درادامه با بیان اینکه عاشورا صحنه رویارویی حق و باطل بود افزود: عاشورا نشان داد که بصیرت داشتن و شناخت حق لازمهٔ یک مسلمان واقعی است وگرنه مثل لشکریان ابن زیاد می‌شود که اهل نماز و عبادت بودند ولی به علت بی‌بصیرتی امام زمان خودشان را به شهادت رساندند.

وییادآور شدند که پایگاه در مساجد روحیه جهاد را در کنار عبادت تقویت می‌کند و پیوند مردم و نظام را همچنان استوار نگه می‌دارد.

شایان ذکر است طی پایگاه حمزه سیدالشهدا در مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در بلوار آیت الله عاملی کوچه نوزدهم با حضور پدر بزرگوار شهیدان اربابی و جمعی از اهالی محل و خانواده شهداء افتتاح و مهدی نشاطی به‌عنوان فرمانده پایگاه معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز