خبرگزاری کار ایران

باشگاه بین‌المللی تیراندازی اهداف پروازی بسیج دانشگاه کاشان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۱

کلنگ احداثباشگاه تیراندازی اهداف پروازی بسیج با حضور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور و مسئول اسلحه و مهمات سپاه کشور در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

ایلنا: کلنگ احداثباشگاه تیراندازی اهداف پروازی بسیج با حضور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور و مسئول اسلحه و مهمات سپاه کشور در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مجری طرح و معاون اداری مالی دانشگاه کاشان گفت: این باشگاه با طرح المپیک در مجموعه تراپ و اسکیت برای نخستین بار در سطح دانشگاه های کشور در این دانشگاه در مساحتی حدود ۲۰ هکتار راه اندازی می شود.

وی اظهار داشت: در فاز توسعه این مجموعه اهداف پروازی در سه رشته تراپ، تراپ دوبل و یک رشته سلاح بادی و رشته پینت بال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای فاز نخست و خرید تجهیزات و احداثبخشی از این طرح، یک میلیارد تومان هزینه در بر دارد افزود: برای تکمیل و بهره برداری این طرح به یک میلیارد تومان دیگر نیاز خواهد بود.

دکتر بخشنده، هدف از تاسیس این باشگاه را عمل به دستور پیامبر مکرم اسلام(ص) مبنی بر آموزش تیراندازی به فرزندان، پیروی از تاکیدات مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر توسعه ورزش، بالا بردن توان رزم و روحیه شادی و نشاط در بین دانشجویان و خانواده های کارمندان و اعضای هیات علمی سطح منطقه شهرستان کاشان ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی این باشگاه ورزشی ایجاد بستری مناسب برای قهرمان پروری در حوزه تیراندازی سازمان بسیج کشور و ایجاد فضایی پرشور و هیجان برای جذب جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها به نحوی مطلوب فراهم می شود و در نهایت سطح فرهنگی، علمی، ورزشی و اجتماعی شهرستان کاشان در سطح کشور و سطح بین المللی ارتقاء می یابد.

دکتر بخشنده با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ در ایران ابراز امیدواری کرد: تا با راه اندازی این طرح که در سطح بالای استاندارد و المپیک برخوردار است بتوانیم میزبان مسابقات این رشته ورزشی در این دانشگاه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز