خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

نخستین جشنواره گیاهان و زیست فناوری در دانشگاه کاشان گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۳

نخستین جشنواره و نمایشگاه گیاهان و زیست فناوری با همکاری مدیر فرهنگی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه کاشان در محل دائمی نمایشگاههای این دانشگاه گشایش یافت

ایلنا: نخستین جشنواره و نمایشگاه گیاهان و زیست فناوری با همکاری مدیر فرهنگی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه کاشان در محل دائمی نمایشگاههای این دانشگاه گشایش یافت.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مدیر گروه بیو تکنولوژی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره گیاهان و زیست فناوری به همت دانشجویان گروه بیوتکنولوژی این دانشگاه برگزار شده است.

دکتر زهره زهرایی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانشجویان و دانشگاهیان با یکی از حوزه‌های بیو تکنولوژی یعنی علوم گیاهی یا زیست فناوری گیاهی ذکر کرد و افزود: در این جشنواره سعی بر این است که افراد با محصولات دستاورد‌ها و آخرین نتایج تحقیقات در زمینه زیست فناوری گیاهی آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره شرکت‌های دارویی و گیاهی از شهرهای تهران، اصفهان و کاشان محصولات خود را در ۱۰ غرفه ارائه نموده‌اند.

وی، هرباریومی، دارویی زردبند، گیاهان زینتی شرکت زرین گلاب(عرقیات)، شرکت گیاهان دارویی ابن سینا، شرکت سبزنوش کویر(دمنوش)، شرکت زیست تکثیر(کشت بافت گیاهی)، گروه تحقیقاتی و پژوهشی پژوهشکده اسانس، مجتمع تحقیقاتی داروییوارث(اسانس گیاهان) و ایستگاه تحقیقات مناطق خشک و بیابانی کاشان را از شرکت‌های ارائه دهنده محصولات در این نمایشگاه ذکر کرد.

این نمایشگاه تا ۲۷آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه کاشان برای بازدید علاقمندان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز