خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری کاشان خبر داد:

اجرای حکم قضایی برای بازار کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۰

سرپرست اداره میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری کاشان از اجرای احکام دادگستری کاشان در بازار بزرگ کاشان خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری کاشان از اجرای احکام دادگستری کاشان در بازار بزرگ کاشان خبر داد.

«مهران سرمدیان» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به روند مرمت‌های غیر مجاز در بازار تاریخی کاشان و همچنین علی رغم تذکرات مستمر مامورین یگان حفاظت اداره میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری کاشان و عدم توجه مالکین متخلف در بازار، این اداره توسط نیروهای اجرایی اقدام به رفع آثار تخلف خواهد نمود و هزینه‌های مربوط به رفع آثار تخلف از مالکین طی مراحل قانونی اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: سایر متخلفین که در چند سال گذشته بدون مجوز و یا برخلاف مجوز اداره میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری کاشان در بازار و بافت تاریخی کاشان اقدام به رفع آثار تخلف ننموده‌اند در آینده نزدیک در انتظار اجرای احکام قضایی باشند.

مهران سرمدیان به افرادی که در محوطه‌های باستانی، بافت تاریخی و بازار کاشان اقدام به احداثبنا، مرمت‌های غیر مجاز یا اقدام به تخریب آثار تاریخی کنند، تذکر داد که این اداره با همکاری دستگاه قضائی با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

لازم به ذکر است بازار تاریخی کاشان یکی از باشکوه‌ترین بازارهای تاریخی ایران است که در سال ۱۳۵۵ به شماره ۱۲۸۴ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز