خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان؛

همایش نونهالان حسینی مهدکودک‌های تحت پوشش بهزیستی کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۶۱

همانطور که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز یاد، نام و مظلومیت امام حسین(ع) فراموش نشده است وظبفه همگان است با گرامی داشت این واقعه جانسوز و فراموش نشدنی مظلومیت امام حسین و یارانش را بیش از پیش به نسل‌های بعدی منتقل نماییم.

ایلنا: پیش از ظهر امروز چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه سال جاری با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، جمعی از مسئولین، مربیان و والدین مهد کودکهای تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان کاشان همایش نونهالان حسینی در سالن اجتماعات دانشگده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در این مراسم معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان ضمن تسلیت ایام محرم و صفر از برگزارکنندگان این مراسم بسیار جذاب و دیدنی تشکر و قدردانی کرد.

«امین عسگری» ضمن بیان بخشی از واقعه کربلا و مصیبت‌هایی که امام حسین(ع) و یارانش در صحرای کربلا متحمل شدند، خطاب به کودکان خردسال گفت: همانطور که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز یاد، نام و مظلومیت امام حسین(ع) فراموش نشده است وظبفه همگان است با گرامی داشت این واقعه جانسوز و فراموش نشدنی مظلومیت امام حسین و یارانش را بیش از پیش به نسل‌های بعدی منتقل نماییم.

وی با بیان اینکه تنها نام و ذکر امام حسین گفتن کافی نیست، بلکه باید درس شجاعت، مقاومت و زیر بار زور نرفتن را از امام حسین(ع) یاد بگیریم، گفت: حتی اگر دشمنان همه چیز را هم از ما بگیرند نباید از ظالم و زور گو اطاعت کنیم.

عسگری با بیان اینکه بیان واقعه کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) به هر قشری از جامعه باید با زبان خودشان گفته شود گفت: با توجه به اینکه طرز تفکر کودکان با بزرگتر‌ها تفاوت دارد و درک مسائل برای کودکان باید مشهود باشد، لذا مربیان مهد کودک‌ها و والدین آن‌ها باید برای زنده نگه داشتن واقعه عاشورا از وسایل محسوس برای یادگیری مطالب برای کودکان استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز