خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر کاشان در گفتگو با ایلنا:

اگر اداره ورزش و جوانان کاشان توان تیم‌داری داشته باشد حاضریم فوتسال را واگذار کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۴۶

با توجه به مکاتباتی که سال گذشته باشورای اسلامی و شهرداری وقت کاشان داشتم چون آن زمان شهرداری و شورای اسلامی شهر زیر بار نرفت، چون شورای چهارم و شهردار وقت کاشان به ورزش نگاه ویژه و مثبت دارند ۸۰ میلیون تومان برای تیم فوتسال مصوب کرده است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با توجه به مکاتباتی که سال گذشته باشورای اسلامی و شهرداری وقت کاشان داشتم چون آن زمان شهرداری و شورای اسلامی شهر زیر بار نرفت، چون شورای چهارم و شهردار وقت کاشان به ورزش نگاه ویژه و مثبت دارند ۸۰ میلیون تومان برای تیم فوتسال مصوب کرده است.

«حسین حیدریان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه چون دور چهارم شورای اسلامی و شهردار شهرکاشان بیشتر به ورزش با نگاه سخت افزاری نگاه می‌کند، گفت که این شورا احیای ورزش زمین‌های کاربری ورزشی را در محلات کاشان در دستور کار خود قرارداده است.

حیدریان با انتقاد از اینکه متاسفانه به مرور زمان به واسطه توسعه شهر زمین‌های ورزشی در محلات کاشان از بین رفته است گفت: نگاه این شورا و شهردار جدید کاشان این است که بتوانیم زمین‌های ورزشی محلات را در قالب رشته‌های جدیدی که جوانان به آن علاقه‌مند هستند چون زمینهای چمن مصنوعی، زمینهای روباز، والیبال و فوتبال را احیا کنیم تا جوانان هر محل با نظارت خود مردم مانند قدیم مبادرت به فعالیت‌های ورزش کنند.

وی یکی از هدف‌های شورای اسلامی دور چهارم شهر کاشان را کسب اطلاعات از مناطق یک و دو شهرداری این شهر جهت احیای زمین‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مطالعات و اطلاعات مورد نیاز از مناطق یک و دو شهرداری کاشان در کمیسیون عمران و فرهنگی شهر کاشان شروع شده است، امیدواریم تا سال ۹۳ که شهردار جدیدمان برنامه ریزی عملیلاتی و بودجه‌ای را اعلام می‌کند بخشی ازاین برنامه‌ها محقق شود.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان و رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان مبنی بر انتقادی که چرا در دوران تصدی مسئولیت قبلی خود در اداره ورزش و جوانان کاشان تیم فوتسال کاشان به شهرداری کاشان واگذار نشد گفت: با توجه به مکاتباتی که سال گذشته با شورای اسلامی و شهرداری وقت کاشان داشتم چون آن زمان شهرداری و شورای اسلامی شهر زیر بار نرفت، لذا چون شورای چهارم و شهردار وقت به ورزش نگاه ویژه و مثبت دارند ۸۰ میلیون تومان برای تیم فوتسال مصوب کرده است.

وی تصریح نمود: در صورتی که اداره ورزش و جوانان کاشان توان تیم داری داشته باشد حاضریم فوتسال کاشان را به این اداره واگذار کنیم.

حیدریان یا اشاره به اینکه چون شهردار جدید کاشان دید بسیار خوب و مثبت به ورزش دارد مایل به اختصاص سقف بودجه برای ورزش نیست گفت: از محل ردیف عمرانی بودجه شهرداری کاشان در شش ماهه دوم سال جاری مبلغ ۷۰ میلیون تومان به سالن‌های ورزشی لتحر، راوند و سالن غدیر‌زاده خیابان امام اختصاص یافت.

وی با تاکید بر اینکه سال آینده نیز در ردیف‌های عمرانی مجددا اعتبار پایداربرای تکمیل پروژهای ورزشی نیمه تمام خواهیم داشت. گفت: طی بازدیدی که شهردار کاشان ازشهرک ۲۲ بهمن داشتند قول مساهد دادند در ارتباط با ساخت و تجهیز سالن ورزشی در این شهرک نیز اعتبار ویژه‌ای را منظور نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز