خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا:

دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان پاسخگوی مشکلات بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۴۸

فضای حاکم در این بیمارستان برای جمعیت ۱۰۰ هزار نفری آران و بیدگل نامناسب است، ضمن اینکه مدیریت ضعیفی در این بیمارستان حاکم است.

ایلنا: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: سوء مدیریت، نبود پزشک متخصص و عمومی، کمبود تجهیزات و نبود امکانات مالی عامل اصلی مرگ و میرهای اخیر در بیمارستان سیدالشهداء شهرستان یک صد هزار نفری آران و بیدگل است.

«روح الله سلگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل با اشاره به اینکه امکانات بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل شایسته شهرستان یک صد هزار نفری آران و بیدگل نیست گفت: اگر بخشی از مشکلات این بیمارستان با فوریت حل نشود پیشنهاد می‌دهیم که شبکه بهداشت و درمان این شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان باید پاسخگویی مشکلات موجود در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل باشد گفت: این بیمارستان حتی از داشتن امکاناتی که در حد یک درمانگاه مجهز باشد محروم است و تاکنون از درمانگاه به جای بیمارستان مرکز درمانی استفاده کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با انتقاد از اینکه به علت نبود امکانات در این بیمارستان تاکنون افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند گفت: فضای حاکم در این بیمارستان برای جمعیت ۱۰۰ هزار نفری آران و بیدگل نامناسب است، ضمن اینکه مدیریت ضعیفی در این بیمارستان حاکم است.

وی سوء مدیریت، نبود پزشک متخصص و عمومی، کمبود تجهیزات و امکانات مالی را عامل اصلی مرگ و میرهای اخیر در بیمارستان سیدالشهداء شهرستان یک صد هزار نفری آران و بیدگل عنوان کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی دانشکده بین المللی پزشکی در بهمن سال جاری بخشی ازمشکلات این بیمارستان مرتفع شود.

فرماندار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: آران و بیدگل و کاشان تنها شهرستانی است که شبکه بهداشت و درمان آن زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز