خبرگزاری کار ایران

در آستانه رحلت حضرت رسول اکرم(ص) صورت گرفت:

برگزاری سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا در فرهنگسرای مهر کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۴۹

در آستانه‌­ی رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا از ۵ تا ۹ دی ماه در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تقریحی شهرداری کاشان، از برگزاری سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا در این شهرستان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه‌­ی رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا از ۵ تا ۹ دی ماه در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا را الگوگیری از قیام عاشورا برای مبارزه با ظلم و ستم، آشنائی با ارزش‌های امام حسین(ع) و تأثیر واقعه عاشورا در تداوم دین اسلام ذکر کرد.

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز گفت: همزمان با آخرین روزهای ماه صفر سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا به منظور یادآوری مقام والای حضرت سید الشهداء(ع) و یاران با وفایش و همچنین تعمیق آشنایی قشر نوجوان و جوان با ائمه برگزار می‌شود.

محمد شفافی، سخنرانی توسط کار‌شناس مذهبی با موضوع آسیب‌شناسی رویکردهای غیر عالمانه به مفاهیم عاشورایی و ارائه­‌ی عزاداری‌­های صحیح در برابر بدعت­‌ها و انحرافات، مرثیه­‌خوانی، تعزیه‌­خوانی، اجرای نمایش، شعر عاشورایی و نواهای عاشورایی را از جمله ویژه برنامه‌های سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا برشمرد.

وی یادآور شد: سوگواره هنر در ساحت عاشورا همچنین در سیزدهمین سال متوالی با اجرای برنامه­‌ی گل­‌های بوستان حسینی، برپایی نمایشگاه عکس و آثار خوشنویسی محرم، تجلیل از پیرغلامان امام حسین(ع) به منظور فرهنگ سازی قیام عاشورا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز