خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان:

سبک زندگی مردم ایران و میزان مصرف آن‌ها متناسب با شرایط تحریم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۵۶

ظرفیت تحریم ها در شرایط کشور تاثیرگذار نبوده و ایران اسلامی در این زمان توانسته موفقیت ها و پیشرفت های فراوانی در زمینه های مختلف پزشکی، هوا فضا، هسته ای و نظامی بدست آورد.

ایلنا: جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ظرفیت تحریم‌ها در شرایط کشور تاثیرگذار نبوده و ایران اسلامی در این زمان توانسته موفقیت‌ها و پیشرفت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف پزشکی، هوا فضا، هسته‌ای و نظامی به‌دست آورد.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در جمع خبرنگاران گفت: برخی از مسئولان باید بیشتر دقت کرده و سخنانی را که مناسب محافل خصوصی است به زبان نیاورند مانند شخصی که اعلام کرده بود خزانه دولت خالی است و این سخن او بار‌ها در مذاکرات ژنو بر سر هیات ایرانی کوبیده شد.

وی افزود: دشمنان در مذاکرات ژنو از این سخن استفاده کرده و مدعی شدند که به واسطه تحریم‌ها خزانه دولت ایران خالی شده و این امر را ناشی از تاثیر شرایط تحریم اعلام کردند.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان بیان کرد: سبک زندگی مردم ایران و میزان مصرف آن‌ها متناسب با شرایط تحریم نیست و مردم ما به اندازه کشور چین گاز مصرف کرده و در مصرف آب و برق نیز دو تا سه برابر نرم جهانی مصرف دارند.

فدا تصریح کرد: در مذاکرات ژنو رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تیزبینی، حسن توجه و آینده نگری خود را نشان داده و ضمن حمایت از هیات ایرانی آنان را فرزندان ملت دانسته و رعایت اقتدار و حفظ حقوق ملت را به آنان یادآور شدند.

وی گفت: باید توجه شود که در این مذاکرات آنچه ایران اسلامی داده حداکثر و آنچه دریافت کرده حداقل بوده به طوری که سه ساعت بعد از این مذاکرات امریکا اقدام به جوسازی و توهین علیه ایران اسلامی کرده است.

فدا افزود: ایران اسلامی به رفتار همراه با اهانت امریکا توجهی ندارد و آنچه مهم است متن مذاکره و رعایت خطوط قرمز یعنی‌‌ همان حق غنی سازی است.

وی تصریح کرد: در این پیمان با صراحت حرفی از حق غنی سازی ایران به میان نیامده و به صورت تلویحی گفته شده اما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ما این حق را برای خود قائل هستیم.

فدا بیان کرد: نعطیل نشدن تمام تاسیسات هسته‌ای ایران، عدم خروج ۵۰ تن اورانیوم غنی سازی شده در کشور، برداشتن تمامی تحریم‌ها اعم از هسته‌ای و غیر هسته‌ای برخی دیگر از شروط و خط قرمزهای کشور ماست.

وی گفت: مردم کشور ما از عاشورا درس گرفته‌اند که هرگز در برابر حرکت‌های نابه جای دشمنان سکوت نکرده و از حقوق خود کوتاه نیایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز