خبرگزاری کار ایران

شهردار سفیدشهر در گفتگو با ایلنا هشدار داد:

بلاتکلیفی در حریم سفیدشهر معضلات اجتماعی را در پی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۵۱

شهردار سفیدشهر بلاتکلیفی در مشخش نشدن حریم سفید شهر از توایع شهرستان آران و بیدگل را موجب بروز معضلات اجتماعی غیرقابل جبران دانست.

ایلنا: شهردار سفیدشهر بلاتکلیفی در مشخش نشدن حریم سفید شهر از توایع شهرستان آران و بیدگل را موجب بروز معضلات اجتماعی غیرقابل جبران دانست.

«محسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب، ضمن هشدار نسبت به بلاتکلیفی در مشخص شدن حریم سفید شهر گفت: با توجه به اینکه طرح جامع شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان درحال تصویب است و بخش زیادی از اراضی این شهرکه در تصرف کشاورزان است، در محدوده شهر مشکات قرار گرفته است خواستار رفع ابهامات موجود بین دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل هستیم.

وی با بیان اینکه در این ارتباط مذاکراتی بین فرمانداران این دو شهرستان بر اساس تقسیمات کشوری برای رفع این مشکل و ابهامات موجود شده است گفت: با توجه به اینکه بنابر ادعای شهر مشکات امامزاده ابراهیم و بالغ بر یک هزار هکتار از اراضی سفید شهر در حریم شهرستان کاشان قرار گرفته است از مسئولین انتظار داریم به منظور جلوگیری از معضلات اجتماعی هرچه زود‌تر به این موضوع رسیدگی کنند.

شهردار سفید شهر با انتقاد از اینکه علیرغم طومارهای متعدد و مراجعات زیاد متاسفانه تاکنون کسی جوابگوی این معضل نبوده است گفت: امیدواریم مسئولین به منظور جلوگیری از هرگونه تنش اجتماعی تکلیف حریم سفیدشهر را مشخص کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: قرار بوده آران و بیدگل، یحیی آباد را برای خارج کردن اراضی آران و بیدگل به کاشان واگذار نماید ولی تاکنون این اقدام عملیاتی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز