خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان خبر داد:

راه اندازی سامانه مدیریت تامین منابع علمی در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۶

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان، از راه اندازی سامانه مدیریت تامین منابع در مرکز تامین منابع علمی این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان، از راه اندازی سامانه مدیریت تامین منابع در مرکز تامین منابع علمی این دانشگاه خبر داد.

«مجید منعم‌زاده» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تحریم‌ها و محدود شدن امکان دسترسی به منابع الکترونیک، این سامانه راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با این اقدام تحریم‌ها تبدیل به فرصت شد و توانستیم با هزینه کمتر نیاز اساتید و دانشجویان را تا حدی برای تامین منابع علمی برآورده سازیم.

دکتر منعم‌زاده، از دریافت رتبه علمی پژوهشی و نمایه شدن دو مجله علمی اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه در سایت بین المللی اسکوپوس خبر داد و افزود: در این پایگاه، مجلات انگلیسی نانو ساختار‌ها به سردبیری پروفسور مسعود صلواتی نیاسر و ریاضی شیمی پروفسور سید علیرضا اشرفی نمایه شده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان، به روند روبه رشد مجلات علمی پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به ۱۵ عنوان مجله علمی، پژوهشی و ترویجی از استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز