خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خبرداد:

اولین جلسه کمیته‌ی فرهنگی هنری ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی آران و بیدگل تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۴

با عنایت به نزدیک شدن به ایام الله دههٔ فجرانقلاب اسلامی وبه منظور برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دههٔ فجرانقلاب اسلامی آران و بیدگل تشکیل شد.

ایلنا: رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: با عنایت به نزدیک شدن به ایام الله دههٔ فجرانقلاب اسلامی وبه منظور برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دههٔ فجرانقلاب اسلامی آران و بیدگل تشکیل شد.

میثم نمکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر افزود: با عنایت به نامگذاری روز ۱۳ بهمن ماه به نام: انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر وتمدن اسلامی، یکی از اهداف اصلی این کمیته دعوت از فرهیختگان وهنرمندان شهرستان جهت برنامه ریزی ومشارکت فعال این عزیزان در برنامه‌های دههٔ فجر امسال است.

وی با اشاره به برپایی هفته فرهنگی فجر در سنوات گذشته گفت: برپایی شبهای عکس، فیلم، شعر، خوشنویسی و تجلیل از فعالان قرآنی در زمرهٔ برنامه‌های پیشنهادی هفتهٔ فرهنگی فجر سال ۹۲ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز