خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان خبرداد:

ده روز آینده ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر کاشان به فاضلاب شهری متصل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۷

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از اتصال ۳۵۰۰ واحد از مسکن مهر شهر کاشان به خط اصلی انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهری خبرداد.

ایلنا: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از اتصال ۳۵۰۰ واحد از مسکن مهر شهر کاشان به خط اصلی انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد رضا اسدی» پیش از ظهر امروز یک شنیه پانزدهم دی ماه در نشست خبری که پیرامون سالگرد تاسیس شرکت آب و فاضلاب در سالن اجتماعات آبفای کاشان برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامی داشت سالگرد تاسیس شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: ظرف ده روز آینده کلیه فاضلاب مسکن مهر کاشان به خط اصلی انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهری انتقال داده می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه درحال حاضر امکان وصل ۱۶ هزار واحد مسکونی درکاشان به فاضلاب شهری وجود دارد گفت: تاکنون بالغ بر ۲ هزار واحد مسکونی کاشان به فاضلاب شهری متصل شده‌اند.

مدیر عامل شرکت آبفای کاشان از اجرای ۱۷۶ کیلومتر از ۲۰۰ کیلومتر قراردادی که شرکت آبفا کاشان با سه شرکت منعقد نموده است خبرداد و گفت: دراین مرحله از اجرای پروژه فاضلاب کاشان با احتساب تصفیه خانه تاکنون ۸۸ در صد آن از محل تسهیلات ۶۳ میلیون یورویی بانک توسعه اسلامی اجرا شده است.

اسدی همچنین از اجرای مرحله دوم پروژه فاضلاب کاشان به طول ۱۳۰ کیلومتر با اعتبار ۱۴ میلیون یورویی که قرار است به تایید بانک توسعه اسلامی برسد در آینده نزدیک خبرداد و گفت: در صورتی که تسهیلات مورد نظر به تایید بانک توسعه اسلامی برسد قسمت عظیمی از این پروژه که در منقطه ناجی آباد کاشان است از اوایل سال جاری شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان عدم اجرای پروژه فاضلاب در بیش از ۶۰۰ هکتار بافت فرسوده شهرکاشان را به دلیل عمق زیاد دانست و گفت: پس از بازسازی بافت فرسوده شهر کاشان پروژه فاضلاب نیز دراین مناطق اجرا خواهد شد.

اسدی از انجام پایان مطالعات جهت اجرای پروژه فاضلاب در شهر آران و بیدگل خبرداد و گفت: بزودی قرار است قرارداد جهت خرید تضمبن پساب فاضلاب با سرمایه گذار بخش خصوصی در آران و بیدگل منعقد شود.

وی همچنین از اتمام ۱۲ کیلومتر از پروژه فاضلاب نیاسر از طریق ماده ۵۶ خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود تا اواسط سال آینده ۶۰ درصد از پروژه فاضلاب نیاسر به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز