خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان:

برزک می‌تواند از قطب‌های گردشگری کاشان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۳۳

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از تشکیل کمیته فنی توسعه گردشگری شهر برزک به ریاست شهردار برزک خبرداد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از تشکیل کمیته فنی توسعه گردشگری شهر برزک به ریاست شهردار برزک خبرداد.

«مهران سرمدیان» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان برگزاری نشستی با دعوت شهرداری برزک و مدعوینی از کار‌شناسان اداره میراثفرهنگی، شورای شهر و شهرداری برزک و صاحب نظران را از اقدامات مثبتی دانست که ضمن بررسی سایر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بخش برزک و نیز راهکارهای مناسب و تسهیل در این امر، به توسعه گردشگری برزک خواهد انجامید.

وی گفت: شهر برزک با ۵۸ اثر تاریخی و ۸ اثر ثبتی و جاذبه‌های بکر و نیز موقعیت ویژه اقلیمی و آب و هوایی، می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری منطقه کاشان باشد.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان ایجاد زیر ساخت‌های مناسب فرهنگی، آموزشی و تبلیغی را در کنار احداثسایر تاسیسات گردشگری برای رفع نیاز گردشگران یکی از ضروریات این توسعه دانست و راهکار مناسب را ضمن تبلیغات در بخش برزک و معرفی این شهر، تسهیل در امور سرمایه گذاری و ارائه بسته‌های تسهیلاتی به سرمایه گذاران جهت ترغیب ایشان دانست و دستیابی به این مهم نقش شهرداری را کلیدی و بسیار حائز اهمیت خواند.

والی‌زاده شهردار برزک نیز از آمادگی شهرداری برای همکاری با سرمایه گذاران خبر داد و افزود: جلسات متعدد کار‌شناسی برای بستر سازی مناسب و بررسی راهکارهای اساسی برای این توسعه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

حجت اله ناصحی‌پور مسئول گردشگری اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان نیز در ادامه از آمادگی آن اداره برای کمک به مباحثتبلیغی و معرفی شهر برزک و حمایت سرمایه گذران معرفی شده خبر داد.

همچنین در ادامه بازدیدی توسط سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان و شهردار برزک از شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر شامل موزه مردم‌شناسی، زیارت امامزاده سراج الدین و تنها آسیاب آبی فعال در منطقه صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز