خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

سلگی فرماندار آران و بیدگل با مردم این شهرستان خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۸۲

از مردم عزیز آران و بیدگل به دلیل مؤالفت و مؤانست فراوان طی ۲۰ ماه دوران خدمتگزاری تشکر می‌کنم و همه شما را به خدا می‌سپارم.

ایلنا: فرماندار آران و بیدگل با انتشار پیامی با مردم این شهر خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل متن پیام و حلالیت «روح الله سلگی» فرماندار آران و بیدگل از مردم دارالشهدای این شهرستان که تصویر آن به دفتر نمایندگی خبرگزاری کارایران(ایلنا) در شهرستان آران و بیدگل ارسال شده است به شرح ذیل است:

سلام و درود به وسعت صداقت و شکوه آسمان ملکوتی و زیبای کویر به مردم فهیم، مومن و مهربان دارالشهدای آران و بیدگل؛ مردمی که وسعت نگاه‌شان و صفای باطنشان از وسعت بی‌انتهای کویر برخواسته است.

مردم شهید پرور آران و بیدگل

اینک که پس از ۲۰ ماه خدمتم در دیار شما مومنان با تقدیر و مشیت الهی به پایان می‌رسد و بار امانت خدمت به مردمی را از دوش بر می‌دارم که زیستن عزتمندانه را از عاشورا آموختند و در روزهای سخت انقلاب و گردنه‌های صعب این نهضت عاشورایی ماندند و مقام اول عزت، افخار و غیرت را برای همیشه تاریخ بر تارک انقلاب اسلامی به ثبت رساندند و جاودانه شدند.

خدمت به چنین مردمی یکی از بزرگ‌ترین نعمات خداوند متعال به بنده بود آنچه در پیشگاه خداوند و شما مردم عزیز باعثسرافرازی حقیر است و به سبب آن بر خود می‌بالم این است که مقتدرانه و به تاءسی از شهداء تلاش کردم هیچگاه حقیقت مردم را فدای مصلحت شخصی ننمایم و برای دفاع از حقوق مردم مظلوم این دیار بی‌باکانه از چیزی نهراسم. خاضعانه در مقابل شکوه و عظمتتان تا ابد عرض ارادت می‌نمایم.

دوران خدمتم گرچه ۲۰ ماه به طول انجامید اما مؤانست و مؤالفت مردم عزیز همچون ۲۰ سال در وجودم نقش در وجودم بسته است و مدال زرین و پر افتخار خدمت در آران و بیدگل را برای همیشه بر گردن خواهم آویخت و خود را شهروند افتخاری کویرنشینان بی‌ادعای آران و بیدگل می‌دانم و از تک تک شما مردم به مصداق آیه شریفه «وَلْیَعْفُوا وَلْیَصْفَحُوا أَلَا تُحِبُّونَ أَن یَغْفِرَ اللَّهُ لَکُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ» تقاضای عفو و حلالیت به دلیل کوتاهی‌ها و ضعف‌ها دارم.

با احترام و ادب

روح الله سلگی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز