خبرگزاری کار ایران

با اقدام به موقع یک شهروند؛

۴ نفر در شهر نوش‌آباد از مرگ خاموش نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۳

با اقدام به موقع یک شهروند نوش آبادی، ۴ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

ایلنا: با اقدام به موقع یک شهروند نوش آبادی، ۴ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

شهروند نوش آبادی، ناجی این افراد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل اظهار داشت: این افراد که سه کودک و یک مادر بودند بر اثر پخش شدن گاز منواکسید کربن در داخل منزل بیهوش شده بودند، از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

محمد تدبیری در خصوص این حادثه گفت: در حدود ساعت ۱۰:۳۰ شب از محل کار خود به سمت منزل در حال حرکت بودیم که با اطلاع یکی از بستگان متوجه عدم پاسخگویی افراد داخل خانه استیجاری که اتباع افغانستان در آن ساکن بودند شده و پس از ورود به خانه و داخل اتاق با چهار نفر که بیهوش شده بودند در وسط اتاق روبرو شدیم.

وی در ادامه افزود: در ابتدای ورود سه کودک(دو پسر و یک دختر بچه) را و سپس مادر آن‌ها را با کمک سایر افراد از محل خارج نمودیم که هر چهار نفر در حالت تشنج قرار داشتند و هر لحظه امکان مرگ آن‌ها وجود داشت اما با آموزش‌هایی که قبلا در پایگاه‌های امدادی و بسیج منطقه دیده بودم توانستیم هوشیاری این افراد را بازگردانیم.

محمد تدبیری در خصوص حضور نیروهای امدادی و اورژانس گفت: پس انجام مراحل احیاء و بازگرداندن آن‌ها به زندگی با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شد که پس از دقایقی در محل حاضر شدند و مصدومان حادثه بلافاصله با کمک اهالی به داخل آمبولانس و به بیمارستان منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز