خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست فرمانداری آران و بیدگل؛

اولین جلسه کمیته ستاد پشتیبانی اعزام کاروان‌های راهیان نور آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۲۵

اولین جلسه کمیته پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نورسال ۱۳۹۲ جهت بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس جنوب کشور در محل فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با حضور ادارات و ارگان‌های شهرستان برگزار شد.

ایلنا: اولین جلسه کمیته پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نورسال ۱۳۹۲ جهت بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس جنوب کشور در محل فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با حضور ادارات و ارگان‌های شهرستان برگزار شد.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این جلسه به نقش سازنده اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اشاره کرده و این اعزام‌ها را باعثبیمه شدن جامعه و افراد دانست.

وی خاطرنشان نمود: با همکاری هر چه بیشتر ادارات و ارگان‌ها خواهیم توانست ازاین سفرمعنوی بیشترین بهره برداری راداشته باشیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل نیز اشاره‌ای به اهمیت اعزام این کاروان‌ها و بیان نمونه‌هایی ازکارکرد و اثربخشی اعزام‌ها در افراد جامعه در دوره‌های قبلی داشتند و این ماموریت را از ماموریت‌های فرهنگی بسیار مفید و سازنده سپاه و بسیج دانست.

در ادامه سروان پاسدار حسین حسن‌زاده مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) وامام جعفرصادق(ع) در اهمیت اعزام کاروان‌های راهیان نور به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای اشاره داشت که فرمودند:((کاروان راهیان نور حافظ افتخارات ونقطه عطف سربلندی وعزت ملت است.)) و این اعزام‌ها را باعثآشنایی نسل جدید با دلاوری‌ها ورشادت‌ها و ایثار وگذشت نسل گذشته و شهدا و ایثارگران دانست.

وی همچنین به اعزام سال جاری دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره و بیان کرد: در سال جاری بیش از۴۵۰ نفر از دانش آموزان شهرستان آران و بیدگل و بیش از۲۵۰ نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. همچنین تعداد ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور نیز در تابستان سال جاری اعزام شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز