خبرگزاری کار ایران

دبیر فراکسیبون اصناف مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا تاکید کرد:

ضرورت توجه به برند سازی و صنعت مد در اصناف کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۸

با توجه به جهانی شدن تجارت اصناف بایستی به دو مقوله برند سازی و صنعت مد توجه کافی داشته باشند.

ایلنا: دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جهانی شدن تجارت اصناف بایستی به دو مقوله برند سازی و صنعت مد توجه کافی داشته باشند.

مهران فرزین در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به جهانی شدن تجارت اصناف بایستی به دو مقوله برند سازی و صنعت مد توجه کافی داشته باشند در غیر این صورت بازار داخل را هم از دست می‌دهند و رقبا جای ایشان را می‌گیرند.

وی با تاکید براینکه اصناف باید توجه داشته باشندکه برند به محض خلق شدن نام تجاری بوجود می‌‌اید و این صاحب برند است که بایستی در حفظ و توسعه ان بکوشد و این‌‌ همان مقوله‌ای است که بازار داخل از ان غافل است.

فرزین با اشاره به اینکه به همین دلیل هر روزه ما شاهد خلق برند‌های هستبم گفت: با توجه به اینکه یکی از فاکتور‌های برندسازی زمان است که به دلیل رعایت نکردن قوانین برند سازی محکوم به شکست است.

وی مد را یکی از یکی از ملزومات تکنولوزی دنیار جدید دانست وگفت: هر کجا تکنولوزی پیشرفت کند مد را همراه خود خواهدبرد و شرط اصلی کسب و کار موفق توجه کافی به این مقوله است.

دبیر فراکسیبون اصناف مجلس شورای اسلامی صنعت مدرا یکی از پول ساز‌ترین صنایع دنیا عنوان کرد و گفت: از ۵۰ ثروتمند اروپا حدود ۳۰ درصد افرادی هستند که صاحب صنعت مد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز