خبرگزاری کار ایران

کانون جوانه های کاشان به عنوان برترین کانون استان اصفهان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۶۰

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از کسب رتبه برترین کانون‌های دانش‌آموزی استان اصفهان توسط کانون فرهنگی و تربیتی جوانه‌های این شهرستان خبر داد.

ایلنا: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از کسب رتبه بر‌ترین کانون‌های دانش‌آموزی استان اصفهان توسط کانون فرهنگی و تربیتی جوانه‌های این شهرستان خبر داد.

«سیداحمد افراشی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی سالانه فعالیت کانون‌های فرهنگی تربیتی، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از مجموع ۸۸کانون فعال، مدیریت آموزش و پرورش کاشان موفق به کسب «رتبه بر‌ترین» شد.

به گفته وی، فعالیت کانون‌های دانش آموزی در سه قطب مناطق برخوردار، نیمه برخوردار و محروم دسته بندی شده و در دو رتبه، «بر‌ترین» و «بر‌تر» ارزیابی می‌شوند که حداقل امتیاز در مناطق برخوردار ۱۷۰ امتیاز و برای سایر مناطق به ترتیب ۱۵۰ و ۱۳۰ امتیاز از مجموع ۲۰۰ امتیاز است.

به گفته وی، برگزاری همایش‌های منطقه‌ای، میزان مشارکت دانش‌آموزان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات بحثو گفت‌وگو از جمله شاخص‌های ارزیابی فعالیت کانون‌ها بوده است.

وی، برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های علمی، محفل‌های ادبی و قرآنی، انتشار نشریه فصلی و اجرای طرح‌های ابتکاری را از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی و تربیتی جوانه‌های کاشان عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان بااشاره به استقبال گسترده خانواده‌ها، از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی گفت: اعتماد خانواده‌ها یک عنصر اساسی در فعالیت‌های نظام آموزشی و تربیتی است.

وی تأکید کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از جمله ضرورت‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

افراشی تصریح کرد: سال قبل نیز کانون فرهنگی و تربیتی جوانه‌های آموزش و پرورش کاشان به عنوان رتبه اول استان اصفهان دست پیدا کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز