خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته هوای پاک:

همایش بزرگ پیاده روی بازنشستگان در کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۴

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی بزرگ ویژه بازنشستگان کاشانی خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی بزرگ ویژه بازنشستگان کاشانی خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این همایش که به مناسبت هفته هوای پاک جمعه ۴ بهمن ماه در کاشان برگزار می‌شود، بازنشستگان کاشانی مسیر ۲ کیلومتری از میدان جهاد تا محل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری را با پای پیاده طی می‌کنند.

وی، انتخاب ۱۰ نفر از بازنشستگان به قید قرعه همراه با اهداء جوایز، ارائه بروشور و پذیرایی را از برنامه‌های جانبی این همایش ذکر کرد.

به گفته وی، این همایش از ساعت ۹ صبح جمعه ۴ بهمن ماه از میدان جهاد کاشان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان افزود: این همایش با همکاری مشارکتی شهرداری، اداره بازیافت شهرداری، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، جمعیت کویر سبز، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، اداره حفاظت محیط زیست و کانون بازنشستگان نظامی این شهرستان برگزار می‌شود.

نادعلی، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد روحیه‌ای شاد و با نشاط، فرهنگ سازی صحیح ورزش و تندرستی و سلامت و گردهمایی بازنشستگان در محیطی کاملا سالم عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز