خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان:

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری با رقابت ۵۷۶۲ شرکت‌کننده در دانشگاه کاشان‌

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۴

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، از برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور با حضور پنج هزار و ۷۶۲ شرکت کننده در این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، از برگزاری آزمون سراسری کار‌شناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور با حضور پنج هزار و ۷۶۲ شرکت کننده در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، امیرحسین رسول نیا در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در آزمون کار‌شناسی ارشد امسال که در این دانشگاه برگزار می‌شود، سه هزار و ۵۸ کننده آقا و دو هزار و ۷۰۴ نفر خانم ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری این آزمون در شش نوبت صبح و عصر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه خاطرنشان کرد: آزمون کار‌شناسی ارشد امسال در این دانشگاه در ۱۱۶ رشته گرایش در گروه‌های مختلف علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی و معماری و هنر برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶،۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ بهمن کارت‌های ورود به جلسه خود را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز