خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر:

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در راوند کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۵۵

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در راوند کاشان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در راوند کاشان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این همایش که همزمان با ایام الله دهه فجر جمعه ۱۱ بهمن ماه در راوند کاشان برگزار می‌شود، خانواده‌های ورزش دوست مسیر ۶ کیلومتری از مسجد جواد الائمه(ع) رواند تا مقبره شهدای گمنام بلوار شهید اردهال را با پای پیاده طی می‌کنند.

وی گفت: مسیر این همایش بزرگ صبح جمعه از ساعت ۸ مقابل مسجد جواد الائمه(ع) راوند آغاز شده و بعد از عبور در مسیرهای بلوار قطب، میدان راوند، بلوار شهیدان فروزنده، بلوار شهید اردهال به سوی مقبره شهدای گمنام به پایان می‌رسد.

به گفته وی، ایجاد روحیه شاد و با نشاط، گردهمایی خانواده‌ها در یک روز تعطیل در کنار دوستان همراه با شادی، ترویج فرهنگ تندرستی و سلامت و استعدادیابی دانش آموزان و کودکان شرکت کننده در تحرک و ورزش از اهداف برگزاری این همایش ورزشی و تفریحی است.

دبیر ستاد همایش پیاده روی خانوادگی شهر راوند، ضمن اشاره به اینکه این همایش برای ششمین سال متوالی در راوند برگزار می‌شود گفت: این همایش با همکاری شهرداری، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، اداره آموزش و پرورش، سپاه پاسداران کاشان و شبکه دو سیما برگزار می‌شود.

محمد ملائی افزود: در این همایش به مناسبت سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران از بین شرکت به ۳۵ نفر از آن‌ها به قید قرعه جوایزی چون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، سفر به راهیان نور و لوازم ورزشی اهداء می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین در ایام الله دهه فجر از دانش آموزان شرکت کننده در این همایش که از مدارس منطقه راوند هستند به قید قرعه در مدارس خود تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، سخنرانی سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بروشور، اجرای مسابقات ورزشی و پذیرایی از جمله برنامه‌های این همایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز