خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان خبر داد:

رشد ۴/۵ برابری رشته‌های دکترای دانشگاه کاشان نسبت به ۳ سال قبل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۹۱

رئیس دانشگاه کاشان از افزایش دو برابری رشته‌های کار‌شناسی ارشد و چهار نیم برابری رشته دکترا سال‌جاری دانشگاه کاشان نسبت به سه سال قبل خبرداد.

ایلنا: رئیس دانشگاه کاشان از افزایش دو برابری رشته‌های کار‌شناسی ارشد و چهار نیم برابری رشته دکترا سال‌جاری دانشگاه کاشان نسبت به سه سال قبل خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عباس کتابی» ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری که در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزارشده بود در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه کاشان از تعداد ۱۶۱ رشته تحصیلی موجود دارای ۶۱ رشته کار‌شناسی، ۶۴ رشته کار‌شناسی ارشد و ۳۶ رشته دکتراست گفت: این درحالی است که از مجموع ۱۰۵رشته تحصیلی سال ۸۹ تعداد ۵۱ رشته کار‌شناسی، ۴۱ رشته کار‌شناسی ارشد و ۱۳ رشته تحصیلی دکترا بوده است.

کتابی از تعداد ۲۷۵ نفر اعضای هیئت علمی در دانشگاه کاشان خبرداد و گفت: از این تعداد اعضای هیئت علمی ۱۲ نفر استاد تمام، ۴۵ نفر دانشیار، ۲۰۸ نفر استادیار و تعداد ۱۰ نفر مربی هستند، در حالی که تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه درسال ۸۶ تعداد ۱۵۲ نفر یعنی بالغ بر ۹۰ نفر افزایش داشته است.

وی تعداد دانشجویان دانشگاه کاشان را درحال حاضر بالغ بر هفت هزارو ۳۹۶ نفر اعلام کرد و گفت: ازاین تعداد چهار هزار و ۸۶۴ نفر در رشته کار‌شناسی، ۲۱۰۰ نفر کار‌شناسی ارشد و ۴۵۰ نفر در رشته دکترا مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه کاشان همچنین ار برگزاری آزمون رشته دکترا برای اولین بار در اسفند ماه سالجاری با توجه به تقاضا و پیگیری دانشجوبان دانشگاههای منطقه کاشان در این دانشگاه خبرداد و گفت: با توجه به نظرسنجی و دستورالعمل داخل دانشگاه کاشان انتخابات جهت تعیین ۲ نفر به عنوان رئیس دانشکده‌های این دانشگاه نیز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز