خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان در گفتگو با ایلنا:

پخش بیش از ۲۹۰ تن نمک در سطح خیابان‌های کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۳

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از پخش بیش از ۲۹۰ تن نمک در خیابان‌های ۱۲ناحیه شهرداری کاشان براثر بارش و برف بی‌سابقه چند روز گذشته در این شهر خبرداد.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از پخش بیش از ۲۹۰ تن نمک در خیابان‌های ۱۲ناحیه شهرداری کاشان براثر بارش و برف بی‌سابقه چند روز گذشته در این شهر خبرداد.

«وطن دوست» در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر از حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری کاشان جهت بازگشایی و نمک پاشی در خیابان‌های سطح شهر کاشان خبرداد و گفت: از ساعت ۲۴ شب گذشته در هرناحیه از شهرداری کاشان ۴ الی ۵ نفر مشغول فعالیت نمک پاشی و باز گشایی مسیرهای برف گرفتگی بودند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۲ تن نمک در بارش برق قبلی و۱۶۰ تن نمک شب گذشته در سطح خیابان‌های شهر کاشان پاشیده شد گفت: دو دستگاه گردیدر نیز از شب گذشته در مبادی وردوی شهر از ساعت ۴ بامداد امروز مشغول باز کردن و برق رویی راه‌های اصلی و خیابان‌ها لاین رفت و برگشت بلوار امام رضا، قطب راوندی، محور امیرکبیر، ملاصدرا، طاهر آباد و قزاق بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از کمبود امکانات با توجه به گستردگی سطح شهر به علت بارندگی برف بی‌سابقه در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: اگر امکانات بیشتری در اختیار داشته باشیم عملکرد بهتری را در باز گشایی مسیر‌ها که به علت بارش برف مسدود می‌شوند خواهیم داشت.

وی از نظارت رئیس ستاد بحران شهرستان کاشان از عملیات نمک پاشی شب گذشته از سطح شهر کاشان خبرداد و گفت: امروز مجددا ۲۰۰ تن نمک و ۲۰۰ تن ماسه جهت آماده پاش برای مواقع بحرانی و بارندگی احتمالی برف خریداری شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان ضمن آمادگی کامل نیروهای خدماتی شهرداری کاشان برای بازگشایی خیابان‌ها در اثر بارش احتمالی یرف در این شهر، از شهروندان کاشانی خواست در مواقع یخ زدگی و لغزندگی کمتر با وسیله نقلیه خود در سطح خیابان‌های شهر تردد نمایند تا پرسنل خدمات شهری شهرداری کاشان بتوانند با خیال راحت اقدام به نمک پاشی و باز کردن مسیرهای برف گرفتگی خیابان‌ها نمایند.

شایان ذکر است بارش برف بی‌سابقه چند روز گذشته موجب تعطیلی کلیه مدارس شهرستان کاشان و مختل شدن تردد و تصادف در خیابان‌های شهر‌ها و روستاهای کاشان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز