خبرگزاری کار ایران

کارشناس امور جوانان و بانوان مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

فرهنگیان کاشان، سبک زندگی نبوی را تبیین می‌کنند

کد خبر : ۱۴۴۷۶۷

کارشناس امور جوانان و بانوان مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری مسابقه فرهنگی " مهرآفرینان نبوی " به منظور تبیین سبک زندگی در پرتو تعالیم رسول مکرم اسلام صلوات اله علیه و انقلاب اسلامی با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس امور جوانان و بانوان مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری مسابقه فرهنگی «مهرآفرینان نبوی» به منظور تبیین سبک زندگی در پرتو تعالیم رسول مکرم اسلام صلوات اله علیه و انقلاب اسلامی با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «اکرم سادات سیحون» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: سیره رفتاری و عملی حضرت خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله، که رسول رحمت و مهربانی بر نسل بشریت بود باید به عنوان الگوی زندگی آگاهانه و سعادتمند برای همه عصر‌ها و نسل‌ها به ویژه دانش آموزان معرفی و تبیین شود.

وی اظهار داشت: این مسابقه، سومین مرحله از سومین جشنواره سالاانه مهرآفرینان است که در راستای معرفی سبک زندگی در سایه تعالیم آسمانی و سیره عملی ائمه معصوم علیهم السلام با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

به گفته وی، این مسابقه در ۱۰ محور و چهار قالب‌ مقاله پژوهشی، ساخت وبلاگ، تولید محتوای الکترونیکی و داستان کوتاه برگزار می‌شود.
وی گفت: از جمله محورهای سومین مرحله از جشنواره مهرآفرینان، پیامبر اعظم(ص) و احیای ارزش‌های اسلامی، انتظار فرج و امید به آیندهٔ بهتر، جوانان، خودباوری و جنبش نرم‌افزاری، احیای منظر دینی در ادبیات و هنر، رسالت علمی و فرهنگی زنان و انقلاب اسلامی و عزت‌بخشی به زنان و استحکام خانواده است.

سیحون افزود: امیدواریم برگزاری چنین برنامه‌هایی، گامی برای هدایت جامعه در مسیر حرکت آگاهی بخش پیامبر گرامی اسلام صلوات اله علیه که فرمود من مبعوثشدم برای مکارم اخلاق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز