خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه قوت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۰

حضور میلیونی و پرشکئه مردم کشورمان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال نقطه قوت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با گروه ۵ + ۱ است.

ایلنا: استاندار اصفهان گفت: حضور میلیونی و پرشکوه مردم کشورمان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال نقطه قوت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با گروه ۵ + ۱ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «رسول زرگرپور» یک شنبه بیست و یکم بهمن ماه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، صنعتی، خدماتی و آموزشی شهرستان کاشان با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: همه عزت و آبرو و کرامت ما از اسلام است و انقلاب ما به نام مقدس اسلام مزین شده است.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، نشان دهنده اقتدار و عظمت اسلام و جمهوری اسلامی به تمامی ابر قدرت‌های جهان است.

زرگرپور ی تصریح نمود: جمهوری اسلامی در چنین برهه‌ای از زمان که درحال مذاکره با گروه ۵ + ۱ و اتحادیه اروپا بر سر مسئله هسته‌ای است حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال پشتوانه خوبی برای ادامه مذاکرات جمهوری اسلامی آن هم از موضع قدرت است.

استاندار استان اصفهان همچنین حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را در روند مذاکرات هسته‌ای ایران تاثیرگذار خواند و اذعان داشت: دشمن امروز از حضور مردم در صحنه وحشت دارد و تا زمانی که مردم پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام و رهبری باشند به مملکت آسیبی نخواهد رسید.

رسول زرگرپور از همه مردم شهرستان‌ها و روستاهای استان اصفهان خواست تا فردا با حضور همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک بار دیگر اقتدار و صلابت و عظمت و عزت ایران اسلامی را در عمل به منظه ظهور برسانند.

وی در ادامه افتتاح ۹۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیاردتومان در شهرستان کاشان را مهم ارزیابی کرد و افزود: افتتاح این تعداد پروژه با این حجم سرمایه گذاری علیرغم محدودیت‌های منابع بخش دولتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار اصفهان، سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهرستان کاشان را قابل تقدیردانست و افزود: این میزان حجم سرمایه گذاری در کاشان توسط بخش خصوصی نشان دهنده عملکرد مثبت شهرستان کاشان و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

رسول زرگرپور همچنین از کلنگ زنی دو پروژه آزاد سازی محور گردشگری و خیابان دسترسی حریرو مخمل به محور گردشگری را در رونق توریست و اقتصاد گردشگری شهرستان کاشان مهم قلمداد کرد و اظهارامیدواری نمود با اجرای این دو پروژه شاهد رونق بیشتر گردشگری شهرستان تاریخی کاشان باشیم.

لازم به ذکراست روز گذشته با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی ۹۴ پروژه با سرمایه گذاری ۱۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، شهرستان، ملی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی دربخش‌های عمران، صنعت، بهداشتی روستایی، مخابرات، برق‌رسانی، عمران و بهسازی شهری، میراثفرهنگی، کشاورزی، اداری و آموزشی افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار اصفهان در سفر یک روزه خود به شهرستان کاشان پس از بازدید بافت فرش عتبات عالیات این شهرستان با حضور در محل مصلی نماز جمعه کاشان با آیت الله عبدالنبی نمازی دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند پیشرفت ساخت این مصلی قرار گرفت ایشان نماز ظهر و عصر را نیز در مصلی کاشان اقامه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز