خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور؛

۱۷۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کاشان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۸

با حضور قائم مقام توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان ۱۷۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان واگذار شد.

ایلنا: با حضور قائم مقام توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان ۱۷۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «بدخشان» قائم مقام توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در مراسم واگداری ۲۷۰ مسکن مددجویان شهرستان کاشان که در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزارشده بود گفت: در حالی که ۱۲ سال قبل در اداره بهزیستی کاشان ۵ واحد مسکونی به مددجویان واگذار می‌شد در حال حاضر ۱۷۰ واحد مسکونی با کمک خیرین، حمایتهای دولت و پیگیری‌های اداره بهزیستی کاشان به بهره برداری می‌رسد.

وی کل سهمیه مسکن مددجوبان بهزیستی کشور را ۷۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد و گفت: این میزان سهمیه در استان اصفهان ده هزار واحد است.

بدخشان ضمن رضایت بخش خواندن فعالیت‌های اداره بهزیستی شهرستان کاشان در امر توانمندسازی، ایجاد مسکن مورد نیاز و… معلولین با کمک خیرین این شهرستان تصریح نمود: تمرکز سازمان بهزیستی کشور نیز تلاش در جهت برنامه ریزی برای ساخت مسکن و ایجاد اشتغال و توانمند سازی معلولین است.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم، تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره در زمینه توانمند سازی و ساخت مسکن معلولین تحت پوشش از واگذاری ۱۷۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان شامل ۱۰۵ واحد مسکن مهر، ۳۵ واحد از سوی خیرین مسکن ساز و ۳۰ واحد خودمالک به مناسیت دهه مبارک فجرخبرداد.

«سید امین عسگری» با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در ۱۹ هزار مترمربع با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال از محل آورده مددجویان، مشارکت‌های خیرین و اعتبارات بهزیستی احداثشده است، از راه اندازی یک مرکز مشاوره ژنتیک از محل بخش خصوصی با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال و یک شرکت تعاونی اشتغالزا با ظرفیت آموزش و اشتغال ۲۰ معلول با اعتباری افزون بر دو میلیارد ریال خبر داد.

عسگری همچنین به افتتاح ۱۷ کارگاه خوداشتغالی و ۲۴ مورد مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: در این راستا ۴۸۰ مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان در دوسال گذشته صادر و۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی نیز به مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه یک چهارم جمعیت شهرستان کاشان تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان قرار دارند، خاطرنشان نمود: حدود ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت کاشان زیرپوشش بهزیستی قرار دارند.

شایان ذکراست به مناسیت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور قائم مقام توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل سازمان بهریستی استان اصفهان، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان و خیرین مسکن ساز کاشان علاوه بر واگذاری ۱۷۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان ۱۷، کارگاه خوداشتغالی و ۲۴ مورد مشاغل خانگی و یک مرکز مشاوره ژنتیک نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز