خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری نیاسر:

کاهش هزینه‌ها در گرو مدیریت صحیح شهرداری نیاسر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۹

شهرداری نیاسر با وجود مسئولیت حمل و نقل عمومی در خطوط برون شهری کاشان و نیاسر توانسته است با مدیریت صحیح نه تنها موجبات رضایت شهروندان را فراهم نماید بلکه هزینه‌های جانبی را کاهش دهد.

ایلنا: سرپرست شهرداری نیاسر گفت: شهرداری نیاسر با وجود مسئولیت حمل و نقل عمومی در خطوط برون شهری کاشان و نیاسر توانسته است با مدیریت صحیح نه تنها موجبات رضایت شهروندان را فراهم نماید بلکه هزینه‌های جانبی را کاهش دهد.

احسان کوره گر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان اینکه جابجایی مسافر بین کاشان و نیاسر از سال‌های گذشته به عهده شهرداری نیاسر بوده است تصریح کرد: شهرداری در حال حاضر با داشتن ۴ اتوبوس و ۲ مینی بوس اقدام به جابجایی منظم و دائم مسافران محترم نموده و تلاش می‌نماید تا رضایت شهروندان را حاصل کند گرچه با وجود هزینه‌های وسایل نقلیه عمومی از نظر اقتصادی به صرفه شهرداری نیست.

سرپرست شهرداری نیاسر اذعان داشت: وقتی مردم خدمات خوبی از شهرداری دریافت نمایند آنگاه در جبران هزینه‌های شهری فعالانه مشارکت نموده و عوارض خود را قبل از اینکه شهرداری طلب نماید پرداخت خواهند کرد.

کوزه گر یادآور شد: اتوبوس فرسوده‌ای در خط نیاسر – کاشان مشغول به جابجایی مسافر بود که باعثنارضایتی شهروندان شده بود. که به محض آنکه مسئولیت سرپرستی شهرداری نیاسر را به عهده گرفتم اتوبوس مذکور را اسقاط نموده و مینی بوس بدون کارکردی را که بنا به دلایلی در شهرداری استفاده نمی‌شد را راه اندازی کرده و با این اقدام باعثاعتمادسازی بیشتر مردم شدم.

وی گفت: در دوره سرپرستی با هزینه کردن ۳۰ میلیون تومان دو دستگاه از ماشین آلات - لودر و ایسوزو - را تعمیر نموده و از آن‌ها در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز نیاسر استفاده شد.

سرپرست شهرداری نیاسر اذعان داشت: اگر این لودر آماده به کار نمی‌شد قطعاً در زمان بارش برف‌های امسال قطعاً با مشکل مواجه می‌شدیم که خوشبختانه با توجه به تجهیز ماشین الات محدود شهرداری و فعالیت شبانه روزی کارگران زحمتکش برف روبی مناسبی انجام شده که در نتیجه آن بوده که هیچ گونه وقفه‌ای در تردد و رفت آمد وسایل نقلیه عمومی و شخصی شهروندان ایجاد نشد.

وی همچنین با بیان اینکه نوبت جمع آوری زباله شهروندان را را از دو نوبت در روز به یک نوبت کاهش دادیم یادآور شد: تنها با اطلاع رسانی درست و متقاعد کردن شهروندان که زباله‌های خود را در یک ساعت مشخص بیرون بگذارند توانستیم صرفه جویی قابل توجهی در زمینه مصرف سوخت، اضافه کار پرسنل و وسیله نقلیه ایجاد کنیم و به هیچ مشکلی نیز برخورد نکردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز