خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان:

در اطاق شهردار باید بروی مردم همیشه باز باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۳۵

علیرغم اینکه شهرداری نیاسر ۸ ماه دیون داشت مهندس کوزه گر سرپرست این شهرداری شش ماه مسئولیتش صبوری به خرج دادند ونگذاشت شهرداری نیاسر دچار بحران شود.

ایلنا: مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: علیرغم اینکه شهرداری نیاسر ۸ ماه دیون داشت مهندس کوزه گر سرپرست این شهرداری شش ماه مسئولیتش صبوری به خرج دادند ونگذاشت شهرداری نیاسر دچار بحران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمدرضا کمالی» پیش از ظهر امرور یک شنبه جهارم اسفندماه در مراسم تودیع و معارفه شهردار نیاسر که درهتل سیز این شهر برگزار شده بود با اعلام این مطلب خصوصیات شهردار خوب وموفق در داشتن اطلاعات جامع از وظابف شهرداری، آشنا بودن به توانمندی و طرح تفصیلی آن شهردانست وگفت: فعالیت شهردار درشهرهای کوچک باید قانون مدار باشد.

وی سرانه ورزش مناسب، فضای سیز وایجاد مراکز تفریحی را یکی از ویژه گیهای زندگی خوب در یک شهر ایده آل دانست و گفت: شهرداری موفق است که با ایجاد چنین امکاناتی اشرافیت وتعامل خوبی هم بر مردم آن شهر داشته باشد.

محمد رضا کمالی فراهم نمودن امکانات مناسب در شهر‌ها برای مردمی که در ۸ سال دفاع مقدس، ۲۲ بهمن ودیگر صحنه‌های سیاسی به خوبی درخشیدند را لایق آن‌ها دانست و گفت: مردمی که با خلق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد به کاندیدای ریاست جمهوری که به مطالباتشان نزدیک‌تر بود رای دادند شایسته خدمتگزاری هستند.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان وجود بیش از ۵۰ شهید در شهر ۲ هزار نفری نیاسر را شایسته خدمتگزاری بیشتر دانست و گفت: در اطاق شهردار باید بروی چنین مردمی همیشه باز باشد، ضمن اینکه تعامل خوب وشفاف با مردم داشته باشد.

کمالی با تاکید براینکه شهردار جدید نیاسر باید با همکاری مسئولین وتعامل با فرماندارکاشان و نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل شرایط مطلوب گردشگری را دراین شهر فراهم نماید گفت: اگر تعامل بین مسئولین شهر نیاسر و شهرستان کاشان بوجود بیاید قطعا شاهد کلنگ زنی وافتتاح پروژ‌های جدید دراین شهر خواهیم بود.

وی ضمن تشکر وقدردانی از حمید رضا صادقی شهردار قبلی و سرپرست شهرداری نیاسر گفت: علیرغم اینکه شهرداری نیاسر ۸ ماه دیون داشت مهندس کوزه گرسرپرست این شهرداری شش ماه مسئولیتش صبوری به خرج دادند ونگذاشت شهرداری نیاسردچار بحران شود.

وی همچنین از پرسنل این شهرداری در صبوری که بابت تاخیر حقوق معوقه داشتند تشکر نمود و گفت: از اعضای شورای اسلامی متخصص شهر نیاسر می‌خواهیم با همکاری وهمفکری شهردار این شهر در راستای اجرای قانون مشکلات موجود دراین شهرداری را رفع نمایند.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان کند شدن کار در بعضی از شهرداری‌ها را به خاطر عدم آشنایی با قانون دانست وگفت: اگر اعضای شورای اسلامی می‌خواهند اشرافیت خوب نسبت به قوانین ومقررات داشته باشند باید در کلاسهای آمورشی شرکت کنند.

وی تنها راه توسعه در شهر نیاسر را وحدت و همدلی وحمایت مردم دانست وگفت: اگر همفکری وحمایت مردم در شورا وشهرداری وجود داشته باشد خواهیم توانست باری از مشکلات مردم برداریم و شهر را به سمت توسعه پایدار پیش ببریم.

وی عدم پیشرفت شهر نیاسر علیرغم اینکه سرانه درآمد این شهر ۷۰۰ هزار تومان ویک ونیم برابر سرآمد در آمد استان اصفهان است را سوال برانگیز دانست وگفت: جای سوال است درحالی که میانگین سرانه درآمد استان اصفهان ۴۰۰تومان و شهر نیاسربا جمعیت محدود(۲ هزار نفری) که دارد ۷۰۰ تومان است چرا با چنین بحرانی مواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز