خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان خبرداد:

کسب اعتبار علمی - پژوهشی نشریه سنجش و ایمنی پرتو دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۵

نشریه سنجش و ایمنی پرتو وابسته به انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران اعتبار علمی - پژوهشی را کسب کرد.

ایلنا: رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان گفت: نشریه سنجش و ایمنی پرتو وابسته به انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران اعتبار علمی - پژوهشی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مصطفی زاهدی فر در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این مجله در جلسه کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور در دوم بهمن ماه سال جاری مطرح و با اعطای اعتبار علمی - پژوهشی این نشریه موافقت شده است.

وی خاطر نشان کرد: انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران با همکاری دانشگاه کاشان این مجله را چاپ و منتشر می‌نماید.

وی انتشار مقاله‌های علمی پژوهشی و عرضه نتایج تحقیقات آن، کمک به ارتقای سطح پژوهش و نهادینه کردن پژوهش در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، افزایش توان و اطلاعات علمی و کاربردی در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، ایجاد بسترمناسب جهت برقراری ارتباط میان پژوهشگران و مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی را از جمله اهداف این نشریه بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه ایده‌های نو به منظور رفع نیازهای علمی و تحقیقاتی کشور در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه، بهره گیری از پیشرفتهای نوین علمی و تحقیقاتی به منظور ارتقاء سطح علمی در زمینه کاربرد و حفاظت در برابر اشعه در کشور و اطلاع رسانی در زمینه‌های پژوهشی - تخصصی حفاظت در برابر اشعه و کمک به جلوگیری از فعالیتهای مشابه در کشور از دیگر اهداف این نشریه علمی پژوهشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز