خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

با وحدت مسئولان دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۸۲

اگر وحدت بین مسئولان عملیاتی شود دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر وحدت بین مسئولان عملیاتی شود دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان شرکت ولیعهد انگلستان در مراسم رقص شمشیر خاندان آل سعود با هدف و طرح و نقشه از پیش طراحی شده دانست و اظهار داشت: شرکت ولیعهد انگلستان در این مراسم ۷ میلیارد دلار برای کشور عربستان هزینه داشته است.
وی افزود: چند سال قبل نیز جرج بوش در چنین مراسمی شرکت کرده بود که در پایان منجر به عقد قرارداد ۷ میلیارد دلاری صنایع نظامی انگلستان در قبال فروش هواپیماهای جنگنده و نظامی به کشور عربستان شد.
امام جمعه کاشان در ادامه هدف از تشکیل اتاق جنگ در اردن توسط کشورهای عربی و آفریقایی را پشتیبانی و تقویت تروریست‌ها در سوریه دانست و افزود: تشکیل این اتاق جنگ به منظور ارسال سلاح برای تروریست‌ها به منظور انجام عملیات و تهاجم گسترده نظامی علیه دمشق در بهار سال آینده انجام می‌شود.
وی همچنین با اشاره به مصاحبه و اعتراف داود اغلو وزیر امور خارجه ترکیه در مورد سیاست‌های غلط سه سال گذشته کشور ترکیه برای براندازی دولت بشار اسد بیان داشت: وزیر خارجه کشور ترکیه بعد از سه سال همکاری با عربستان و قطر و آموزش تروریست‌ها در ترکیه برای اعزام به سوریه امروز متوجه اشتباه خود شده است.
نمازی افزود: امروز ترکیه به این نتیجه رسیده است تمامی سیاست‌های کشور های جهان در قبال سوریه شکست خورده است و تنها راه حل کشور سوریه پیشنهاد جمهوری اسلامی مبنی بر استفاده از راهکارهای سیاسی است و راه حل سیاسی جوابگوی راه حل‌های شکست خورده است.
خطیب نماز جمعه کاشان همچنین کشتار مردم مسلمان و بی‌دفاع کشور میانمار توسط بودایی‌ها با حمایت دولت این کشور و به آتش کشیدن خانه‌های آنان و همچنین اعزام ارتش فرانسه به کشور افریقای جنوبی به بهانه دفاع از حقوق بشر و کشتار مسلمانان این کشور توسط مسیحیان با حمایت ارتش فرانسه را از جمله دخالت‌های مدعیان حقوق بشر در این کشورها برشمرد.
وی در ادامه با اشاره به دیدار سران سه قوه با رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر وحدت بین مسئولان گفت: وحدت همه مسئولان کشور عملیاتی شود دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
به گفته وی رهبر انقلاب مکرر به مسئولان توصیه کرده است به جای دل بستن به لبخند دشمن و متکی شدن به آنها، به توان، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های درون کشور توجه نمایند.
عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: رویکرد آمریکا و کشورهای اروپایی به سمت ایران بیانگر نیازمندی آنان به جمهوری اسلامی است و تحریم‌های آنان با اهداف دیگری ترسیم شده است.
نمازی با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های قابل توجه ایران در بخش‌های مختلف اقتصادی گفت: حضور صاحبان صنایع در تهران برای تبادلات اقتصادی بین آنها که بیانگر جایگاه رفیع اقتصادی ایران است آمریکا را به وحشت انداخت و مقامات آمریکایی مجبور شدند فرانسه را نیز تهدید به تحریم کنند.
وی همچنین با اشاره به هشت اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: فرهنگیان، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند و به دلیل برخورداری جوانان کشور از علم و عمل و طهارت و پاکی و تقوای دین مورد هدف دشمن قرار گرفته است.
وی با تأکید بر وابستگی رشد و بالندگی هر جامعه به داشتن جوانی توانمند به علم و طهارت و پاکی، از تمامی نهادهای علمی و تربیتی خواست برای رشد و تعالی جوانان تلاش کنند.
نمازی همچنین با اشاره به سالروز صدور فرمان امام برای تأسیس بنیاد مستضعفان و جانبازان در سال ۵۷ که در ادامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران ادغام شد افزود: نگرانی شدید من به واسطه مشکلات خانواده شهدا و جانبازان است که بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب هنوز تعداد زیادی از خانواده شهدا و جانبازان فاقد شغل و مسکن هستند.
وی همچنین با شاره به سالروز فرمان امام مبنی بر تأسیس کمیته امداد در سال ۵۷ و نامگذاری این هفته با عنوان روز احسان و نیکوکاری ضمن تشکر از شورای مرکزی کمیته امداد و مسئولان کمیته امداد که افتخار کمک به افراد نیازمند را بر عهده دارند از آنان خواست تا برای خریدهای شب عید نیازمندان جامعه برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.
به گفته وی پخش تصاویر خرید مردم در بازار شب عید و دعوت مردم به خریدهای نوروزی و به تصویر کشیدن اقلام و اجناس مورد نیاز چنین روزهایی و خرید آن توسط افراد توانمند بدون توجه به افراد نیازمند هنر نیست بلکه هنر این است که افراد توانمند نیز بتوانند نیازهای افراد نیازمند را برطرف نمایند.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ۱۵ اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یادآور شد: این عناوین و مناسبت‌ها جایگاه خودش را در اسلام دارد و توسعه فضای سبز که پیامبر اکرم(ص) نیز بر آن توصیه دارد امروز به عنوان نیاز اساسی جامعه به ویژه مناطق کویری است که مردم باید به شهرداری و نهادهای مربوطه همکاری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز