خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در جلسه شورای اداری:

حاشیه سازی ها نباید در خدمت به مردم و نظام تاثیری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۳۵

علیرغم اینکه دولت عوض شده و امکان دارد جابجایی صورت گیرد مسئولین شهرستان کاشان نباید در کار اجرایی خود سست عمل کنند بلکه همگان وظیفه داریم کارمان را تا آخرین لحظه خدمتگزاری با قاطعیت و دلسوزی انجام دهیم.

ایلنا: معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: علیرغم اینکه دولت عوض شده و امکان دارد جابجایی صورت گیرد، مسئولین شهرستان کاشان نباید در کار اجرایی خود سست عمل کنند، بلکه همگان وظیفه داریم کارمان را تا آخرین لحظه خدمتگزاری با قاطعیت و دلسوزی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علیرضا جوادی» بعداز ظهر یک شنبه یازدهم اسفند ماه در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۲ که با حضور مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزارشده بود با اعلام این مطلب به شایعات و حاشیه‌سازی‌هایی که از طرف بعضی از افراد نسبت به جابجایی مدیران شهرستان کاشان صورت می‌گیرد اشاره کرد و خطاب به مسئولین ادارات این شهرستان گفت: نباید اینگونه شایعات کوچک‌ترین سستی در خدمتگزاری به مردم و نظام به‌وجود بیاید.

جوادی با بیان اینکه مسئولین ادارات به غیر از فرمانداری نباید به بعضی از مکاتبات و ارتباطات تلفنی اطلاعات بدهند گفت: قرار نیست در شهرستان کاشان تعدد مدیریت اجرایی داشته باشیم، لذا اگر مسئول دستگاهی و غیر مسئولی به صورت تلفنی و کتبی اطلاعاتی از مدیران ادارات بخواهد فقط فرمانداری موظف به پاسخگویی‌ست.

وی اجرای برنامه‌های هنری بدون مجوز اداره ارشاد در اداراتی که سالن اجتماعات دارند را خلاف دانست و گفت: قرار نیست در شهرستان کاشان اداره ارشاد داشته باشیم و در اداره‌ای گروه هنری اجرا شود سپس اداره ارشاد پاسخگو باشد.

فرماندار کاشان مراقبت از ادارات را در چهارشنبه آخر سال ضروری دانست و گفت: در عصر سه شنبه آخر سال تمام ادارات، بانک‌ها و نهادهای اقتصادی شهرستان باید برای حوادثاحتمالی یک نهگبان داخل اداره داشته باشند.

فرماندار کاشان رعایت حرمت ایام فاطمیه به جهت تقارن این ایام با ایام نوروز سال‌جاری را ضروری دانست و گفت: در عین حالی که در ایام عید دید و بازدید، تجدبد خاطره و شادابی صورت می‌گیرد نباید اینگونه دید و بازدید‌ها موجب حرمت شکنی ایام فاطمیه شود.

وی در ادامه سرقت‌های موتور سیکلت، داخل خودرو و منازل مسکونی در شهرستان کاشان نسبت به فضای مذهبی دارالمومنین این شهر را غیر متعارف و غیر قابل قبول دانست و گفت: با توجه به اینکه ماموریت نیروی انتظامی برقراری امنیت عمومی است لذا عمده بالا بودن آمار سرقت در این شهرستان به دلیل عدم رعایت اصول حفاظتی شخصی و فردی است.

جوادی نبود پارکینگ مناسب در معابر عمومی را بخشی از دلایل سرقت موتور سیکلت در شهر کاشان دانست و گفت: اگر ادارات بتوانند با همکاری شهرداری فضایی را برای پارک موتور سیکلت ایجاد کنند در کاهش سرقت‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار کاشان از فعال شدن ستاد خدمات نوروزی متشکل از ۱۵ کمیته در این شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر فعالیت‌های این کمیته به عهده شهرداری است و وضعیت معابر شهرکاشان مناسب نیست از شهرداری انتظار داریم اگر طرحی در محورهای گردشگری کاشان در دست اقدام دارند تا پایان سال به بهره برداری برسانند.

فرماندار کاشان به تفاوت‌های اساسی اجرای مرحله دوم هدفمند ی یارانه‌ها در نیمه دوم سال ۹۳ نسبت به دوره اول اشاره کرد و گفت: بالا رفتن حساسیت و گران شدن حامل‌های انرژی و نبود یارانه تقدی در حساب افراد همزمان با گران شدن حامل‌های انرژی از مهم‌ترین تفاوت‌های مرحله دوم نسبت به مرحله اول هدفمندی یارانه‌هاست.

فرماندار کاشان با بیان اینکه در مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها تمام دهک‌ها مشمول دریافت یارانه می‌شدند گفت: در مرحله دوم بعضی از خانواده‌ها طبق قانون به شکل خود اظهاری از دریافت یارانه نقدی محروم خواهند شد.

وی فراهم بودن زیرساخت‌های لازم از جمله توسعه ایستگاه‌های سی ان جی و بازکردن حساب‌های بانکی افراد را از دیگر تفاوت‌های مرحله دوم نسبت به مرحله اول عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها احتمال یک سری التهابات اجتماعی وجود دارد باید درست فرهنگ سازی و مدیریت شود.

وی گران شدن بنزین، نفت، گاز، گازوئیل را به عنوان چهار حامل انرژی در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد و گفت: گران شدن آب و نان در دستور مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیست.

وی از فعال شدن ۶ کمیته هماهنگی از بامداد دو شنبه دوازدهم اسفندماه در شهرستان کاشان برای مدیریت اجرایی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبرداد و گفت: رئیس شورای هماهنگی کمیته‌ها فرماندار و دبیر شورا مسئولین دستگاههای مرتبط هستند.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه افزایش تورم و حقوق در سال ۹۳ نباید موجب سوء استفاده کنندگان شود گفت: ازمسئولین بانک‌ها و دستگاه‌های ایمنی تقاضا داریم در قالب نشست ویژه مدیریت بحران با دستگاه‌های مرتبط جلسه‌ای را تدارک ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز