خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

نوروز امسال امدادرسانی دراتوبان کاشان با پوشش هوایی انجام می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از امداد رسانی هوایی برای اولین بار در اتوبان کاشان –قم براساس موافقت اورژانس تهران درایام تعطبلات نوروز به مسافران و گردشگران خبرداد.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از امداد رسانی هوایی برای اولین بار در اتوبان کاشان – قم براساس موافقت اورژانس تهران درایام تعطبلات نوروز به مسافران و گردشگران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد حسین اعرابی» در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان با اعلام این خبر از آماده باش کامل پرسنل، پزشکان و نیروهای بخش بهداشت و درمان این دانشگاه و استقرار ایستگاه سلامت در ایام نوروز درتمام نقاط شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خبرداد وگفت: سن سن، مجتمع قائم، سانارا، منطقه الغدیر، سفید شهر، نیاسر، برزک، و ابو زید آباد صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به عنوان مراکز اصلی ایستگاه سلامت در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کاشان از استقراراتوبوس آمبولانس حامل کادر پزشکی مجهز به صورت شبانه روزی در عوارضی کاشان در ایام نوروزامسال خبرداد و گفت: علاوه بر استقرار آمبولانس درمراکز اورزانس، این شهرستان، یک آمبولانس در جوار باغ تاریخی قین ویک آمبولانس در آبشار نیاسر از ساعت ۸ صیح تا شب جهت خدمات رسانی یه مسافرین و گردشگران فعال می باشند.

اعرابی تصریح کرد: امسال برای اولین بار براساس رایزنی که با اورژانس تهران به عمل آمده درصورتی که جو مساعد باشد از امداد هوایی نیز در اتوبان کاشان بهره مند خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از فعال بودن ۲۴ ساعته تمام اورژانس های داخل شهری و سرم درمانی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل شامل: درمانگاه گلابچی، بیمارستان نقوی، متینی، مبلاد، سید الشهداء، ابوریدآباد و امام خمینی خبرداد وگفت: تمام بحشهای درمانی و بهداشتی بیمارستانهای این دو شهرستان به خصوص بخش های آی سیو و سی سی یو درایام نوروز در خدمت مسافران نوروزی و همشهریان می باشند.

اعرابی از آماده باش کامل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان به صورت تمام وقت همراه با متخصصن مربوطه درایام نوروز خبرداد وگفت: مرخصی پزشکان متخصص و کادر درمانی این بیمارستان طوری تنظیم شده که درتمام ایام تعطیبلا نوروزی دردسترس باشند.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد از کادر درمانی و بهداشتی بخش خصوصی این شهرستان را درایام تعطیلات موظف کرده ایم تا درخدمت مسافران و همشهریان باشند تصریح نمود: بیش از ۶ داروخانه در کاشان و ۲ داروخانه در آران و بیدگل درایام نوروز فعال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز