خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان:

شورای اسلامی و شهرداری کاشان با تمام توان درخدمت خانه نگین است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۳۱

اختصاص یک شهردار مجزا برای بناهای تاریخی و قدیمی کاشان، مورد تصویب شورای اسلامی شهر کاشان قرار گرفت / موفقیت در عرصه فرهنگی نیازمند همت جمعی است.

ایلنا: نایب رئیس شورای اسلامی شهرکاشان گفت: معنویت کار خیر بسیار بالا است و قدم گذاشتن انسان نیکوکار درکار خیر موجب خیرات و برکات و برداشتن باری از دوش دولت و نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علی رسول زاده» دقایقی پس از تحویل سال جدید درجمع کودکان بی سرپرست درخانه نگین کاشان ضمن تبریک سال جدید معنویت کار خیر را بسیار بالا دانست و گفت: با توجه به اینکه خیرین، مسئولیت بسیار سنیگنی در بعد فرهنگی واعتقادی دارند، موفقیت در این عرصه نیازمند همت جمعی است.

رسول زاده کمک به فرزندان بی سرپرست را یک کار ثواب دانست وگفت: با توجه به اینکه کمک در کار خیر را وظیفه شرعی و قانونی می دانیم، از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان قول می دهم که با تمام توان در خدمت خانه نگین درجهت کمک به کودکان بی سرپرست باشیم.

وی ضمن تشکر وقدردانی از دکتر فریور و همسرش خانم اخوان در کمک رسانی به کودکان بی سرپرست خانه نگین کاشان و اینکه شورای اسلامی و شهرداری کاشان با تمام توان درخدمت خانه نگین است گفت: همانطورکه بعضی از خانه های قدیمی این شهر خریداری شده از خانم دکتر اخوان می خواهیم که فکری اساسی برای سرمایه گذاری بقیه خانه های قدیمی این شهر حهت تامین هزینه کودکان بی سرپرست بکنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکاشان از تصویب اختصاص یک شهردار مجزا برای بناهای تاریخی و قدیمی شهر کاشان در جلسه سه شنبه هفته گذشته شورای اسلامی شهر کاشان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه هفته آینده مسئول شهرداری بناهای تاریخی و قدیمی شهرکاشان مشخص می شود قطعا خریداری خانه های قدیمی جهت سرمایه گذاری با سهولت بیشتر صورت خواهد گرفت.

وی در خاتمه از کمک خیرین، همکاری اداره بهزیستی کاشان و مربیان و مسئولین خانه نگین کاشان در کمک به کودکان بی سرپرست تشکر وقدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز