خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان:

کاشان چهارشنبه آخر سال را بدون حادثه سپری کرد

کد خبر : ۱۵۴۹۳۳

حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادثشب چهارشنبه پایان سال نقش موثری داشت / سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با استقرار ۱۲ تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادثشب چهارشنبه سوری بود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این سازمان امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار ۱۲ تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادثشب چهارشنبه سوری بود تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان در حوادثاحتمالی بشتابد.

مجتبی ولی پناه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار داشت: خوشبختانه تعداد فقط دو ماموریت انجام گرفته آتش نشانان در این شب، هاکی از بدون حادثه بودن این شهر بوده است.

ولی پناه با تاکید براین که حضور والدین در کنار فرزندانشان در کاهش حوادثشب چهارشنبه پایان سال نقش موثری داشت، افزود: بر اساس گزارش های اعلام شده از حوادثاین شب فقط دو مورد آتش سوزی، ناشی از آتش زدن ضایعات و لاستیک بوده است و گزارش مصدومیتی در عملیاتهای انجام گرفته آتش نشانان گزارش نشده است.

وی نقش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان، در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه های مهم قلمداد کرد وگفت: برگزاری دوره های آموزش پیشگیری از حوادثو سوانح و نحوه مقابل با آنها در مدارس، چاپ و توزیع پوستر، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و پخش توصیه های ایمنی از تلویزیون های شهری و درج در جراید و سایت های خبری از عوامل کاهش حوادثامسال بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، خاطرنشان کرد: در مجموع می توان اینطور ارزیابی کرد که امسال، شب چهارشنبه آخرسال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حوادثپشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است و از این رو از مشارکت قابل تحسین شهروندان در این زمینه تشکر می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز