خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز سال ۹۲؛

عروس خانه های ایران در شهر کاشان، پذیرای ۷۰۰ میهمان نوروزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۸۹

بیش از یک هزار و ۳۳۰ گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی کاشان بازدید کردند / فضاهای تفریحی، رفاهی و تاریخی کاشان جهت پذیرایی، استقبال وآسایش از میهمانان نوروزی آماده شده است.

ایلنا: مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از یک هزار و ۳۳۰ گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان در ۲۹ اسفند ماه ۹۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، محمد علی یوسفی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عروس خانه های ایران " خانه تاریخی طباطبایی " شاهد حضور ۷۰۰ میهمان نوروزی و خانه تاریخی عباسیان نیز ۷۸۰ گردشگر را در ۲۹ اسفند ۹۲ میزبانی کرد.

وی، از بازدید ۱۲۰ گردشگر و میهمان نوروزی در حمام سلطان میراحمد کاشان طی این روز مشخص شده خبر داد و افزود: بیش از ۳۰ گردشگر خارجی نیز ۲۹ اسفند ماه ۹۲ از خانه های تاریخی طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان میر احمد دیدن کردند.

به گفته­ی وی، شروع سال جدید پیش بینی می شود میهمانان نوروزی زیادی به شهر گل و گلاب ایران " کاشان " مسافرت کنند.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری از آماده سازی فضاهای تفریحی، رفاهی و تاریخی کاشان جهت پذیرایی، استقبال وآسایش از میهمانان نوروزی توسط شهرداری، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و دیگر اداره ها و ارگان های این شهرستان خبر داد و گفت: امید است گردشگرانی که ایام تعطیلات نوروزی خود را سفر به کاشان انتخاب می کنند با خاطره ای خوش و دور از دغدغه پشت سر بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز